This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ErikN's SBO 2008 Sprinter

Ding ga binnenkort naar Marco, even nog achterasie kopen en kijken of ik me achterrem op druk krijg, na tig pogingen staat die nog niet op druk :+ Maar komt wel goed. Toch bedankt voor je reactie Plantje

idd lkkr maat van mij heef took zoon t versie mooi cil
ben zelf ok erg benieuwt naar pk 's van zoon t versie tegenover die gewoone speed

greet raymond

Thanks jongens Vermogen moet haast wel goed zitten gewoon maar dat zien we wel in Januari. Voorlopig is het gewoon stil rondom het hok, kan er ook eigenlijk vrij weining meer aandoen.. Dus updatje komt over een aantal weekjes wel weer

@ de jongens die hebben gereageerd: Zou graag een sonic willen ja, enkel niemand pm me daarover :+ Dus ben ik nu beetje op Markplaats etz... aan het kijken. In prenciepe ga het dus om een Sonic frame en daarin een Mint voorvelg/voorvork.

Komt bekend voor? Njah is wel eens eerder vertoont ja door iemand op het forum (Tom | #19) Ik had al eerder interesse in zijn frame enkel door paar dingen ging het niet door (was veel belangstelling voor) In ieder geval ik vind dat een heel goed, vrij simpel en licht concept, en je belant ook niet in de Super special maar blijft gewoon in de Scooter special. Maar ik kijk dus langzaam naar een Sonic frampje, mocht ik dit niet vinden dan blijf het gewoon bij de rox.

Sonicje word gewoon weer net zo netjes als de rox hoor

Maar ik kijk dus langzaam naar een Sonic frampje, mocht ik dit niet vinden dan blijf het gewoon bij de rox.

Staat dat paars gecoate sonic framepje van volgens mij zjaaakie niet nog te koop? Die is ook erg netjes. Misschien een idee.

Njah het zit zo, het liefst heb ik gewoon een verotte sonic. Die ik gewoon lekker kan opknappen en weer netjes kan maken Nu kan ik van Ronaldo9 een leuk sonicje kopen, enkel dit ding is al super netjes. En dus vind ik en hij het ook wel zonde als daar de slijptol in moet. Dus het is nog even kijken hoe en wat En me Roxje is er ook nog steeds, dus niemand die hem wil?

Edit: Zaterdag weet ik dus zekker of er iemand is voor me roxje, zo niet, dan behoud ik me rox en dan beëindigd gelijk het verhaal 'sonic'.

Ook hoop ik binnen 2 weken me blok + de scooter bij Marco te droppen.

Last edited:
Update, zonder plaatjes :+

Inmiddels is er niet veel gebeurd, wel is er het een en het ander duidelijk geworden. Ik heb van Addicted een Sonic frame gekocht, ook heb ik van Tom (Tom | #19) een pm gehad over een voorvorkje + velg etz,, deze hoop ik ook in me bezit te krijgen, dus daar gaat ook snel een pmtje naartoe

Nu de Sonic dus morgen op de post ga, liggen de ideeën weer klaar!

- Laag!
- Licht.
- Verlengd.
- Alles weer net zo netjes als de Aerox.

Dus de Aerox is eigenlijk beetje overbodig geworden, mocht iemand hier interesse in hebben PM me gewoon Anders gaat ie maar los de verkoop ik (denk ik )
Ook gaat volgend weekend me Aerox + blok + onderdeeltjes naar XSH, Marco bouwt het gehele ding op, tunert en stel het af op de bank. (dit heeft zo ze redenen dat ik het geheel op laat bouwen door hem!)

Volgende update zal van de Sonic zijn + dat de Aerox naar Marco gaat

Ziet er vet uit, ik had die aerox gehouden maargoed?

Jij hebt vast de reden dat er te veel aeroxjes rijden ik denk dat het onderdehand meer zip en sonic is, ook al zijn die wel meer geschikt voor sprints.

blijf hem volgen

Word nog druk in de special klasse met al die sonicjes. Bij Marco is het in zeer goede handen dus zal wel een lekker vermogen uitkomen, als de rest van de setup ook lekker is. Ben benieuwd naar je framepie.