ergernissen tijdens sleutelen

Wij hebben hier alleen een fietsenwinkel geen scooter dealer ja dan moet je 10 kilometer verderop gaan...

Fietsenwinkel geeft 9 van de 10 keer verkeerde dingen mee :|

en moet dan nog een pokkeneind fietsen als je iets verkeerd mee krijgt... :| en het kost weer veel tijd
 
Altijd mijn handen openhalen met superscherpe schroevendraaiers :|
Dsc01064.jpg
 
Als je carterkap openheb... dan de rand van het carter... ook scherp :p

Offuh... bougie dop vasthebben en dan lekker zeggen dattie toch niet geleidt... en dan Cris laten kicken en dan even nashaken :#
 
Originally posted by Boostah
Als je carterkap openheb... dan de rand van het carter... ook scherp :p

Offuh... bougie dop vasthebben en dan lekker zeggen dattie toch niet geleidt... en dan Cris laten kicken en dan even nashaken :#

dat ken ik van een maat :) hij scooter gewassen maar iedere x na die tijd stond ie 10 minuten te kicken hij kijken of dat ding vonkte, hij kreeg best wel erg een schok :D heb me helemaal ziek gelachen toen.
 
Mijn ergernissen voor vandaag...

10 euro voor een koppaking en een voetpakking...
Er waren 3 man nodig voor het loshalen van het koppelingshuis, zo vast zat ie.
Het niet willen lukken van het afstellen van een sr van een maat van me, onder andere omdat men hier nergens in de buurt STERKE drukveren verkoopt...
Het loshalen bij een cilinder van een maat van me omdat ie gewoon echt niet wil starten... en er mengsel en vonk is. En na demontage de cilinder en zuiger toppie zijn en na montage het WEL loopt.
Ik door deze geintjes niet aan mijn project heb kunnen werken.
Ik mijn achterwiel niet kan vastzetten vanwege onjuist gereedschap.
 
Nee van dag ook bij plaatselijke scooterboer ff een dellorto 110 sproeiertje halen had hij niet en hij vroeg 7.20 euro voor een liter koelvloeistof en ik wou nog ff iets vragen over squish maar da kende hij nie
 
de dealer hier heeft altijd alles op voorraad gehad wat ik moest hebben tot nu toe :D en ze zijn best deskundig, maja ze zijn alleen wel schreeuwend duur; 5,65 euro voor een vario moer |(
 
Originally posted by SRurbanKID
maja ze zijn alleen wel schreeuwend duur; 5,65 euro voor een vario moer |(

:eek: . Die mag ik gewoon gratis meenemen als ik langsga (heb r wel al voor aardig wat € gekocht, maar toch. Getuigd wel van een beetje service
 
veertje van me c20 ophangen met eenn tangetje dan laten schieten:| dan hoor je pjong en weg is hij neregens meer tevinden :| en dan vragen me ouder weer waarom ik 8P zo door het huis loop
 
Damn , ik heb ook altijd van die sjit tijdens sleutelen.

1- Lullige dingen zoals kabels kapot en dat alles er dan af moet... Laatst moest ik me hele buddy eruit halen om een beejte kabels te checken :(
2- Pijn in me poten als ik lang om me knieen zit. Dan krijg ik ech zo'n nasty gevoel en dan lukt het ook nog eens niet dat ene schroevje erin te douwen.
3-Dwazen die aan je kop zeiken... of een pa die telkens leuk is om te zeggen dat je het niet lukt en dat je niet kan sleutelen :(
4- Gereedschap waaarvoor je moet opstaan... Damn , das irri
5- Dealers die of dicht zijn , of maanden wachten met de juiste onderdelen leveren...
 
hier betaal je 3 euro voor een sproeiert...dat is echt aso..terwijl het vroegâh (voor de euro), 2,50 gulden was!!

* reden; invoering van de euro, tis zo duur om alles om te schakelen...yeah whatever!
 
ik zat me ook de tering te ergeren , mijn cilinder van me straat scooter was vast gelopen. dus ikke cilinder boren + honen.. en toen erop. kreeg ik die zuigerveren er niet op, khad geen zin om mijn blok eraf te halen na 20min lukte het pas, heel mijn klauwen open. en die fucking veertjes van mijn uitlaat kreeg ik r niet op :S en dan stoot ik mijn bakje met schroefjes om :S :mad::mad::mad: maja hij loopt weer :D
 
Hmm komt vriend waarvoor ik cilinder eronder zou leggen...

Ik elkker beginnen cilinder eraf enzo dus ik vraag zow voor voetpakking, heeft die die niet gekocht want als het goed is zit er al 1 tussen die we nog wel keer kunnen gebruiken...

Dat was dus vandaag, zondag...
 
vanmiddag ook weer tijdens mn sleutelmiddagje ( heerlijk trouwens, zonnetje enzo ) had ik een bepaalde inbussleutel binnengelegd en ik me helemaal de tering zoeken naar die sleutel 8P
 
aan scooters sleutelen.. je kunt echt nerges bij.. vooral niet bij een lc runner... al die gare kut slangen.. gare kabelbomen, en dat subframe wat in de weg zit.... ook kun je niet goed bij cilinders enzo...


daarom heb ik een schakel gekocht voor de hobby... sleutelt echt 1000x fijner
 
en wat dacht je van je pa/opa/vriend/vriendin/buurman/etc die altijd hun wijze raad komen geven op het moment dat je wel iemand kan vermoorden omdat b.v. je krukasmoer dol is of iets dergelijks.

dat ze zo zeggen van: dan had je maar dit en dan had je maar dat.

op dat soort momenten ken je maar beter maken dat je uit me schuur bent want dan flip ik helemaal door8P
 
Back
Top