zich zelf dood gereden tijdens achtervolging eigenschuld of nie

heboracer said:
Mensen, gissen en mensen denken .... maar ik zal vertellen hoe t psies gegaan is , die 180-er zouw ik eigenlijk voor mijn vakantie kopen , maar ik kreeg het net niet rond.

De jongen ree inderdaad vrij snel over de straat enso , maar kijk die agent ree niet paralel, maar erachter, * vandaar dattie niet afremde en omdraaide* , hij ree over dat pad, en aangezien de bladeren door de storm van de boom waren, die kreeg hij in zijn gezicht , waardoor het zicht minimaal was, hij ree dus vol omdat die agent achter m aanzat , en zag toen niet de verhoging * van de stoep naar het tramperron gaat schuin omhoog* , waardoor hij op zijn achterwiel ging, en dus de controle verloor....

Tuurlijk is het niet leuk wat er geberut is, maar nu weten jullie dan tenminscte hoe t ging.

Mike

dat neemt niet weg dat ie waarschijnlijk terecht is achtervolgt voor én geen kenteken op een motor (en waarschijnlijk ook gejat)
 
@ph3x f12 said:
en alsje dan toch een 180'er heb en der komt een motoragent achter je aan omdat dat kenteken als gestolen opgegeven staat of omdat de gegevens op het kenteken niet kloppen, vlucht je toch weer...8P

En dat is het hem nou juist!
Dat is de hele mentaliteit van zulke mannentjes.

Als iemand op een gejatte scooter zich kapot rijdt in een achtervolging kan ik alleen maar zeggen dat het zonde van die scooter is!
 
Nee ok, tis indd zo dat het terecht was, want de scooter was indd gestolen en zonder plaat .... maar dan alsnog is het niet leuk wat er gebeurt is... ik kende die jongen goed... enne die familie ister ook helemaal kapot van ... en dan zijn er ook nog mensen die de bloemen bij het hokje weghalen en een briefje neerleggen van : dieven verdienen geen bloemen .... of een ander briefje waarop stond : moetje maar van andermans spullen afblijve..... zoals ik zei , ik ken die jongens, en zij doen geen inbraken , ze hebben die moter puur en alleen om mee rond te rijden omdat het zoals veel mensen ook gewoon jongeren zijn die snelle scooters of motoren willen hebbn om mee te rijden ...

Mike
 
ieder mens moet het kopen in de winkel...en waarom moete zij dat stele?? als ik graag rond wil rijde moet ik er voor werke...ik krijg het niet zomaar....dus ze moete idd van andermans spulle afblijven...alleen dat ze dat op een briefje zette en bloeme weg hale das wel erg hard....
 
ze kunnen die motor hebben om puur en alleen mee rond te rijden, maar het is en blijft een gestolen ding. Iemand anders heeft er hard voor gewerkt, verzekering betaald, kenteken betaald en aangevraagd. Dus onschuldig zijn ze absoluut niet..

Als ze hard hadden willen gaan met een snelle scooter hadden ze die runner maar eerlijk moeten kopen. btw en jij wilde die gestolen scooter ook nog gaan kopen????

dat ze bloemen weghalen etc dat is een andere zaak
 
Volgens mij hebben we alle varianten nu wel gehad.

Mijn conclusie blijft het is zijn eigenschuld, maar de politie heeft wel eraan mee geholpen door hem op te focken lama zeggen.

Ze kunnen dat soort mensen tog beter dan maar laten gaan, en hopen later iets terug te vinden. Hier zouden afspraken over gemaakt moeten worden bij de politie. Maarja als ze dat doen kan iedereen natuurlijk 100 gaan rijden en dat schiet tog ook nog nie op?

Dus tog heeft de politie eigenlijk niet veel meer gedaan als ze konden

Het blijft lullig voor de familie en vrienden enzo...
 
crazybond700 said:
Ze kunnen dat soort mensen tog beter dan maar laten gaan, en hopen later iets terug te vinden. QUOTE]


Als ze dat doen klagen wij weer dat ze alleen maar controleren en geen boeven vangen, dan gaan ze boeven vangen, is het weer niet goed |(
 
franky said:
iig die agent moet niet zomaar vrijuit gaan

zal ze leren
jij mist een fatsoenlijk stel hersens!



zjonnie said:
Als ze dat doen klagen wij weer dat ze alleen maar controleren en geen boeven vangen, dan gaan ze boeven vangen, is het weer niet goed |(
Als deze jongen die scooter had gejat was hij een boef!

ciao
 
zjonnie said:
crazybond700 said:
Ze kunnen dat soort mensen tog beter dan maar laten gaan, en hopen later iets terug te vinden. QUOTE]


Als ze dat doen klagen wij weer dat ze alleen maar controleren en geen boeven vangen, dan gaan ze boeven vangen, is het weer niet goed |(

ja dat zij ik tog zelf ook al. Want dan kan iedereen er vandoor gaan met 100 en dan helpt het nog nix. Dus eigenlijk konden ze nix anders
 
crazybond700 said:
Mijn conclusie blijft het is zijn eigenschuld, maar de politie heeft wel eraan mee geholpen door hem op te focken lama zeggen.

Ze kunnen dat soort mensen tog beter dan maar laten gaan, en hopen later iets terug te vinden. Hier zouden afspraken over gemaakt moeten worden bij de politie.

Ben ik niet met je eens.. Ze zijn door gereden naar een stopteken. Dus politie gaat er achteraan zoals dat hoort.
Die gozer heeft er zelf voor gekozen om zo hard en onverantwoordelijk te rijden en hij is toen door zijn eigen domme inschattingsfout tegen dat tram hokje aan geknald.

Bestuurder had alles zelf in controle.. Politie kan er dan weinig aan doen als hij zich dood rijd door zijn eigen domme fout.
 
Oke OKE... NU van de andere kant...
Nederland heb een probleem dat ze nie genoeg agenten hebben...
Maar elke agent die ik zie, loopt rond te kijken naar een opgenokt scootertje.. die ze dan eens ff fijn kunnen naaien.. |(
Laat DIe Lui Boeven Vangen!
+ralf+
 
InsaneMalebrain said:
Ben ik niet met je eens.. Ze zijn door gereden naar een stopteken. Dus politie gaat er achteraan zoals dat hoort.
Die gozer heeft er zelf voor gekozen om zo hard en onverantwoordelijk te rijden en hij is toen door zijn eigen domme inschattingsfout tegen dat tram hokje aan geknald.

Bestuurder had alles zelf in controle.. Politie kan er dan weinig aan doen als hij zich dood rijd door zijn eigen domme fout.

lees dan ff door daar staat maar dit kan eigenlijk niet....
Voor de laatste keer want dan kan iedereen er met 100 van door gaan en word het dus alleen maar erger. Dus de politie heeft gedaan wat ze moesten/konden doen..
 
ThunderdomeTim said:
als je eruit naait doe het dan goed

madloser.gif
 
Als ik sommige mensen hier zie reageren vraag ik me echt af wat voor opvoeding hun gekregen hebben of wat ze met hun hersens hebben gedaan.

Die gast was in overtreding en negeerde een stopteken , de motoragent gaat er in het belang van de veiligheid van de rest van de mensen die daar rondlopen achteraan , die gast rijdt overal dwars door heen , politie motor blijft erachter , gast maakt een inschattingsfout en knalt tegen een tramhokje aan en overlijdt...

Wie zn fout is het dan ?

NIET VAN DE MOTORAGENT !

Had ie maar moeten stoppen..
 
dat is dus wat ik eigenlijk ook zeg


maarja heeft dit topic nog nut?
want volgens mij heeft iedereen zijn mening wel gezegd en word het nu alleen maar een discussie met afentoe van die loze opmerkingen van zielige mensen die niet helemaal normaal zijn en alleen maar zeggen **** politie enzo
 
@ heboracer.

ik hoop dat jij de volgende bent die dit overkomt. jij bent dus ook van dat soort tuig dat brommers jat en het de normaalste zaak van de wereld vind.:|
 
Back
Top