Deleted28042018
Buiten gebruik
wel ziek, je kan wel horen dat het voor hun geen dagelijkse koek is
Idd..hij doet hetzelf.Lucy said:Die stome Tyfuswoute moeten een eind opflikkeren want `t wordt steeds erger!! Dat is toch niet normaal dat iemand zich dan doodrijd? Achtervolgingen moeten afgeschaft worden!
ZIP-SP said:http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2004/07_juli/09/binnenland/0709_dode_na_achtervolging_1800.xml
kijk wat voor brommer het is volgens mij een 180 ;-)
Ik betwijfel of deze meneer zo n mooi leven voor zich had.. ik hoor de woorden 'onafgeronde vmbo', 'werkloos', 'kansarm', 'dubbele uitkering' en 'illegaal verblijf'...poggialifreak said:Beter word dit topic gewoon gesloten meeste wat hier staat is toch gewoon stom gelul :| oke die jongen heeft fouten gemaakt door stopteken te negeren maar daarmee verdien je de dood toch niet mensen kom op zeg die gast was pas 18 had ze hele leven nog voor hem zoiets wens je niemand toe, iedereen maakt wellis fouten.
TresurP said:Ik ben van mening dat het nog goed is afgelopen, als heel dat hok vol stond met mensen waren er waarscijnlijk nog meer doden en zwaargewonden geweest.
I-$wiSs said:eigenlijk is het allemaal heel makkelijk praten...
je rijd op een opgevoerde scooter en politie van tegenwoordig neemt je scooter in beslag omdat dit hun opgedragen wordt.
natuurlijk rij je door want je scooter wil je niet kwijt, je kan zeggen, ja je kan je bedenken dat je jezelf doodrijdt, maar in dit soort situaties kan je nauwelijks nadenken, en helaas zie je nooit de dood aankomen tenzij je wordt vermoord uiteraard.
als ik word achtervolgt word met iemand achterop zet ik altijd mijn passagiers verderop af, ten eerste zodat ik sneller ga, ten tweede voor meer controle en ten derde uiteraard voor zijn of haar veiligheid.
een stoep oprijden is ook niet echt bepaald slim maar ja, de een denk tog meer na dan de ander, maar je verwacht nooit van te voren dat je dood gaat, je eigen dood valt gewoon niet te voorspellen.
daarom vind ik het ook aan de ene kant goed dat scooters kenmerkplaten krijgen waardoor ze je adres kunnen op sporen en dus geen gevaarlijke oplossing aangaan die mensen in gevaar kan brengen, aan de andere kant zal de politie de kenmerkplaten gebruiken om scooters gewoon in beslag te nemen.
eigen schuld? tja wie zal het zeggen.... de schuld van de politie... misschien...maar hun doen ook gewoon hun werk...ja tog?
D@ve said:Als je dan op een Runner 180 wil rijden zet er dan een kenteken op. Zo verneuk je weer de hele reputatie van de scooter & motorscooter. Ik zie er zelf eigenlijk alleen maar voordelen in trouwens het rijden met kenteken.