Gozer in Hoofddorp heeft zich doodgereden tegen Bus

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Wiris
WTF!?!? Een baby 8P ... das wel heel erg vaag zeg :?

Stop die dan in je buddy 8P

Maaruh, iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, als je zonder helm rijdt vind ik het ook stom, maar ik respecteer iemand anders zijn keus om dat dan toch te doen :*, het is niet mijn gezicht wat op het asfalt gesmeerd wordt. Ziekenhuiskosten kunnen ze ook wel betalen uit al die verkeersboetes :).
 
hmm je nek open hebben liggen betekent gewooon datje de gordel niet goed om hebt.

hmmm helm op.
ik heb me helm altijd wel op maar ik weet het zo nog niet of het veilger is.
want ik vindt zoon helm nie echt bepaald licht op je kop en je kan moeilijker om je heen kijken.
je hooft word er zwaarder van het bescherm je hooft ook wel maar je nek niet.
met en helm op is je nek veel kwetbaarder om te breken.
dat is wat ik ervan vindt.
 
Nou als je dusdanig valt dat je je nek breekt dan ligt je kop meestal toch ook aan gruzelementen als je geen helm zou dragen. Helm is gewoon veiliger makkelijk zat. Ik geloof btw dat er ook nog een topic over helmen is staan een paar goeie argumenten.
 
hehe ik was laatst zelf met een lage snelheid geflikkerd, en ik knalde dus met mn kop ( helm ) op het dash board en de weg, ik ging maar 30 ofzo, maar als ik toen geen helm ophad was ik al de lul volgens mij :P
 
Originally posted by KnakkerT
Maareh , over die gordels
Verzuipen omdat je je gordel om hebt , je halve nek open hebbe dus een scherpe , snijdende riem , enz.
Ieder z'n keuze
Omdat er al 3 mensen een sneetje in hun nek hebben gehad, moet je hem niet dragen dus ... Jij vindt het gewoon een statement om je gordel niet aan te doen en lul niet dat het stoort tijdens het rijden, want dat zit allemaal in je hoofd. gvd hier kan ik zo kwaad om worden he. Wacht tot de dag dat je een broer verliest omdat die geen gordel draagt, kijken wat je er dan van vindt.
 
Dan denk ik :

Had ie zijn gordel om moeten doen.

Ik neem de kans om dodelijk gewond te raken door het niet dragen van een gordel voor lief
 
Originally posted by terror-hardcore
hmm je nek open hebben liggen betekent gewooon datje de gordel niet goed om hebt.

hmmm helm op.
ik heb me helm altijd wel op maar ik weet het zo nog niet of het veilger is.
want ik vindt zoon helm nie echt bepaald licht op je kop en je kan moeilijker om je heen kijken.
je hooft word er zwaarder van het bescherm je hooft ook wel maar je nek niet.
met en helm op is je nek veel kwetbaarder om te breken.
dat is wat ik ervan vindt.

Nou poeh wat is zo`n helm zwaar zeg :|
En als je geen helm op hebt en je rijdt 80 ofzo dan kan je door de wind en vliegjes ed. ook niet echt goed om je heen kijken lijkt mij..
Een helm is echt niet zo zwaar dat je nek er van breekt man, sjees..
 
Hahaha wat ben jij voor een ventje dan joh. Die gordel hebben ze ingebouwt voor je eigen veiligheid en dan beweren dat je liever door de voorruit gesmasht wordt dan een schram in je nek......
 
Het is inderdaad je eigen keuze of je je helm op doet.. Maar zie het eens zo als jij iemand aanrijd en die is opslag dood. Dan zit je daar je hele leven mee opgezadelt, omdat die knakker zn helm niet op had. Daarom vind ik dat t verplicht moet zijn. Niet alleen voor jezelf maar ook voor anderen!
 
Laten we de discussie maar staken

Juist om deze reacties , waar van die ivbo'rs met scania petjes en gouden oorbellen even komen vertellen waarom ze ergens voor zijn

Vraag ze echter niet naar een goede onderbouwing want deze ontbreekt.

Maakt niet uit , maar vind het dan niet vreemd dat iemand kapt met het voeren van een discussie , als je verder nog wat te melden hebt : pm maar.
 
En wat te denken van mensen die getuige zijn van dat jij je hersenpan openknalt op de stoeprand, en zijn jullie zo asociaal dat je niet eens aan je familie/vriendin ed. denkt??

En Knakkert, jij komt ook niet echt met zinnige dingen, flamen kun je wel...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top