zich zelf dood gereden tijdens achtervolging eigenschuld of nie

Xearo said:
@ heboracer.

ik hoop dat jij de volgende bent die dit overkomt. jij bent dus ook van dat soort tuig dat brommers jat en het de normaalste zaak van de wereld vind.:|


Eej goos, ik weet niet of jij t leven doorhebt, maare niemand wens je dit toe, zelfs geen dieven of dergelijk...
Bovendien vind ik helemaal niet de normaalste zaak van de wereld, want mijn scooter is ook gestolen , en daar was ik ook superziek van.... de reden dat ik m zouw kopen is voor t blok , ik wou een brute special maken op dat moment... en ik kreeg deze aangeboden voor een leuke prijs... mishcine is t niet goed om gestolen waar te kopen , maar aan de andere kant, als jouw scooter gestolen is , reken dan maar niet op de politie want die vind nooit iets terug, ik heb me eigen scooter terug moeten vinden ...


Enne @ razma

Ik wou m indd kopen , voor onderdelen voor een special te maken...

Oja en dan nog, die jongens zijn helemaal geen tuig, ze hebben die 180-er ook GEKOCHT , dat iemand anders m gestolen heeft, ok dat kan ... maar hun hebben er gewoon geld voor neergelegd..

Enne voor mensen die mij verdenken zich te accocieren met dat soort mensen , dat doe ik niet , maar kan ik het helpen dat 9 van de 10 eigenaren van motorrunners NIET NEDERLANDS zijn ...

Mike
 
En dan nog ben je niet goed bij je hoofd, want je kan als je een beetje hersens hebt kan je gewoon nadenken dat als dat ding al rondrijdt zonder kentekenplaat er gewoon aan dat ding iets niet klopt. Ga jij maar lekker je special bouwen dan van iets waarvan je weet dat het gestolen is. Dan ben je evengoed in mijn ogen weer zo'n figuur die reputatie van de scooter in et algemeen verneukt. En die gasten kunnen het wel gekocht hebben, maar als je weet dat je een gestolen iets koopt dan ben je gewoon alsnog een LUL.
 
heboracer said:
Oja en dan nog, die jongens zijn helemaal geen tuig, ze hebben die 180-er ook GEKOCHT , dat iemand anders m gestolen heeft, ok dat kan ... maar hun hebben er gewoon geld voor neergelegd..

Als je iets jat of iets koopt waarvan je weet dat het gejat is ben je gewoon tuig. Die jongens zijn dus wel tuig omdat ze handelen in gestolen waren. Ookal betaal je voor iets dat gestolen is is het nog steeds niet jou eigendom maar van iemand die er hard voor gewerkt heeft en die niet de hele dag maar rondjes rijd om te patsen ermee.
 
Hee heboracer blijkbaar vind jij het zow stoer ofzow dat jij die gasten heb gekent ofzow maar wees der maar trots op en die jongens die erop zate waren gewoon dieven/crimineeltjes hoe je het ook wil noemen en dat is gewoon een feit als je in Den Haag woon net als ik hoor je die dinge gewoon via via zo gaat dat maar geloof me nou maar dat het criminele ware daar ben ik voor 100%%%% van overtuigt.
 
het waren dus geen criminelen. Ten eerste het was niet de scooter van die 2 jongens. Ze hadden hem alleen maar geleend. Die jongen die nu dus is overleden wilden alleen maar naar de stad gaan op nieuwe schoenen te kopen. Hij had net zijn vwo diploma gehaald. En die andere jongen die nu nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt ging gewoon ff met hem mee. Beide waren het geen criminelen, ze reden iid op een gestolen runner, maar die was niet van hun. Het was iid niet slim om die stopteken te negeren, maar dat met de dood moeten bekopen wens je niemand toe. En als je de omgeving en situatie van het ongeluk bekijkt dan had de agent ook de achtervolging kunnen staken, want de achtervolging bracht veel voetgangers, vooral die bij de halte aan het wachten waren in gevaar.
Wat ik ook vreemd vond is dat door de politie naar buiten was gebracht dat er een melding was van autoinbraak in de buurt, vreemd dat mensen gaan inbreken op een open parkkeerplaats van een ziekenhuis op klaar lichte dag. Ik geloof dus niks van die melding, gewoon een excuus om achter die jongens aan te gaan en de bevolking te laten denken dat het criminelen waren.
 
ik ken de jongens niet maar mensen hier op het forum zeggen harde dingen zonder dat ze er wat vanaf weten :|

En ik hoor (en voel) ook steeds meer discriminatie hier op het forum.

Maar de junkies hier in mijn buurt die stelen er ook op los, en die zijn niet allemaal getint |( |(

En de politie in Hoorn ging vroeger ook tot het uiterste om scooters te pakken maar sinds een maar maanden stoppen ze ook als het te gevaarlijk word.
En van scooters aftrappen doen ze ook niet meer maar ze trekken je sleutels uit je scooter als dat kan.

Dus dat laat zien dat er ook andere manieren zijn.

dit had niet hoeven te gebeuren {!
 
Slo DowN said:
Wat ik ook vreemd vond is dat door de politie naar buiten was gebracht dat er een melding was van autoinbraak in de buurt, vreemd dat mensen gaan inbreken op een open parkkeerplaats van een ziekenhuis op klaar lichte dag.
welcome 2 the world...

dat gebeurd hier aan de lopende band.
 
Back
Top