EPC Speedzip

Status
Not open for further replies.
Wacht maar tot je hem in het echt ziet.
vind die stickers beter uitzien als scheuren in de kappen en lak die er af is.
( denk ik)
 
Vind hem echt verneukt met die stickers en die losse willekeurige strips op het zadel, jammer hoor, het begon zo netjes
Stickers die alleen in de kleur van je helm waren, had stukken beter geweest naar mijn mening

Anne,Ook ik vind het anders,en helaas het is niet anders,ik vind dit mooier dan scheuren en barsten in de lak.

Dat gripspul moet wel,ik kan hem wel supermooi houden door het er niet op te plakken,maar dan schiet ik van mijn zadel af

Wacht maar tot je hem in het echt ziet.
vind die stickers beter uitzien als scheuren in de kappen en lak die er af is.
( denk ik)


Zo dacht ik er ook over,weinig keus,opnieuw laten spuiten begin ik niet aan,dat is weggegooid geld.
 
ik wil niet lullig doen maar als je lak nu al gaat scheuren hoelang zal het dan goed gaan met je kappen als je gaat rijden...
 
maar kan je niet die klitteband er af halen endan gewoon een stuk schuim/foam erop doen dat heefd ook wel genoeg grip togh ?

lijkt wel stukje netter denk ik :+.
 
Last edited:
ik wil niet lullig doen maar als je lak nu al gaat scheuren hoelang zal het dan goed gaan met je kappen als je gaat rijden...

Er is niks mis met de kappen.

maar op bepaalde plekken is de lak gaan barsten omdat de lak hard is,en die polyester kappen zo verbuigen als je er al op gaat zitten.

dus er gaat verder niks gebeuren,de zip had dat vorig jaar ook(met de oude lak) en hij is nu precies weer op dezelfde plekken gescheurd. vandaar

maar kan je niet die klitteband er af halen endan gewoon een stuk schuim/foam erop doen dat heefd ook wel genoeg grip togh ?

lijkt wel stukje netter denk ik :$.

het klitteband heeft lekkere grip dus ik laat het zo.

kan altijd nog iets anders proberen.

ik kijk eerst de 1e sprint af:)

voor hetzelfde ga je op je bek en dan heb je alles voor niks gedaan.
 
Fotoloze Update:+


Kleine update vanuit deze kant.

Een aantal dagen geleden heb ik mijn aim mychron sprint 660 thuis gekregen Inc de downloadkey,ik snap er nog niet veel van maar dat komt allemaal wel goed.

Ik had er meteen nieuwe magneetschroefjes voor besteld.

Ook heb ik gister mijn Draaibaar spruitstuk binnengekregen,ik heb deze gekocht om te testen tegenover het inlaatsetje wat ik nu heb,omdat ik al vaker hoor dat een draaibaar beter presteerd.. We gaan het zien.


Een deze dagen ga ik de mychron monteren en dan komen er natuurlijk ook feuteu's.


+ralf+
 
Ik had als ik jou was plakmagneetjes bestelt bij Roteg. Hoef je die dingen niet te lijmen maar kun je gewoon overal op plakken en blijven ook goed zitten.

Succes met het fine-tunen van je Aim! :P
 
Ik had als ik jou was plakmagneetjes bestelt bij Roteg. Hoef je die dingen niet te lijmen maar kun je gewoon overal op plakken en blijven ook goed zitten.

Succes met het fine-tunen van je Aim! :P
ik heb 3schroefjes met bout dus word denk ik 3 m4 gaatjes in de velgen boren:p ik was op de site van roteq en heb daar geen plakmagneetjes gezien al die ik nu heb..
 
ja tis gewoon klote laten we het daarbij maar even op houden.



Deze page mag dicht.





Ik heb thuisproblemen,en moet Zsm het huis uit,ten 1e heb ik dan geen ruimte,ten2e heb ik geeneens een woonplaats dan.ik heb het geld dus nodig,en vandaar dat ik ook alles zo focked up goedkoop weg doe.


Ik baal als een stekker want is het dat niet,dan is het dit wel.

Nu is het helaas geen barst wat ik met een sticker op kan lossen,maar gaat het over problemen die dieper gaan dan dat,en ik sbo daar niet bij op nummer 1 kan plaatsen helaas.


Volgend jaar kom ik zeker kijken,en mischien wel een handje helpen als het kan.
 
het is jammer dat je er mee moet ophouden!!

maar je blok zal toch nog wel hard knalle in 2011.

ik zal je wel een keer zien op een sprint.
 
Jammer hoor Ritch.
Maarja is niet veel aan te doen.

Is de zip al verkocht, omdat ik alleen nog maar losse onderdelen te koop zie staan?
 
het is wel gaar idd als je niet eens op je machiene kan rijden.
Maar waarom niet gewoon compleet verkopen?
Als er iemand zou zijn dan had ik dat ook gedaan,iemand die ik goed zou kennen zou ik ook niet veel geld voor vragen,maar heb al aantal mensen gevraagd en hadden geen intresse.de zip zelf houd ik tot ik een serieuse geintresseerde heb,want ga dat ding niet aan iemand verkopen die er niks mee doet.
In deze tijd weinig interesse. In onderdelen vang je meer en sneller geld.
Dit is idd laterna de reden geworden,de onderdelen verkoop gaat al slecht,alhoewel ik het liefste had dat ik niks hoefde te verkopen maar ik MOET nu gewoon de knoop doorhakken.
 
Zonde man, bijna zover om te knallen. Bij velen eindigt het helaas op zo'n hoogte punt, maar soms heb je geen keuze..

Spruitstukkie krijg een goed nieuw baasje ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top