This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC Speedzip

Status
Not open for further replies.

Ritch.

Well-Known Member
Njjaaaaaa,Jullie zullen wel al gezien hebben dat vrijwel bijna alles te koop staat,ik leg uit waarom,jullie zullen me denk ik wel voor gek verklaren of iets dergelijks,maar tis mijn keuze en ik heb er heeeeel veeeeel vertrouwen in.



Als eeerste DIT:

[ir]http://i40.tinypic.com/nlr1u8.jpg[/ir]


ik blijf alleen mijn keihin+overrange(beide poulies) behouden.

De rest word vervangen door een EPC 7T/EPC 98 carter/Team 99 as/Mhr vertanding.


deze week komt mijn epc inlaatje ook binnen dus vanuit daar ga ik weer update.


Ook deze zip ga ik zelf opbouwen,en ga banken bij EPC natuurlijk,ik heb ook met steef gepraat of mijn kappen evt nog gespoten kunnen worden in de kamp limburg kleur,daar zou hij nog eventjes navraag over doen.


DIT JAAR NOG GEEN SBO!!<omdat ik daar te weinig tijd voor heb momenteel. ik pak wel 2daginschrijvingen,welke 2 dat worden is nog niet bekend voor mij.




GOOI JE MENING MAAR LOS
 
UPDATEEEE!


Hoi:+

Ik ben vandaag even langs epc geweest voor me poulie probleem,heb een tijd met meran staan praten,en deze poulies paste idd met een ringetje!.

MAAR,meran was meer tevreden over de nieuwe type polini poulie's en die paste ook in mijn blok,dusjaaa omdat ik tog echt een goedlopend blok wil krijgen heb ik die maar gekocht


[ir]http://i41.tinypic.com/w21r0h.jpg[/ir]


Gemonteerd met blauwe drukveer:W

[ir]http://i39.tinypic.com/voac8i.jpg[/ir]


Owjaaa,het epc blokkie met epc cilinder dat onder de zip komt.
[ir]http://i42.tinypic.com/ven90o.jpg[/ir]


Verder nog even over een uitlaat keuze gepraat,en hij wees vrijwel direct naar de js70 pijp met nieuwe versie flens.gelukkig had ik me pinpas bij me

[ir]http://i40.tinypic.com/nvclc6.jpg[/ir]


Me inlaat heb ik nu ook.EPC vl13 en EPC spruitje loopt perfect over:#

[ir]http://i41.tinypic.com/20jxg4.jpg[/ir]


en ook nog de nieuwe afgedraaid mhr halfpoulie.
[ir]http://i40.tinypic.com/14taebn.jpg[/ir]

Thnx nog Jordi.


Deze week zal ook wel de 9-roller komen en de HPI,dus dan weer een update en als ik verder planne heb etc natuurlijk ook.


De kleur van de kappen weet ik nog niet,nog even met steef praten of de kappen evt nog naar roy kunnen voor de kamp limburg kleuren.


Ik update ook niet meer in 1post steeds.
 
Last edited:
jij bent me er echt 1,
eerst een dikke aerox maken waar veel geld in zit en die verkopen.
dan die andere uber vette zip, die is nog niet eens af denk ik en die verkoop je alweer
nu weer een nieuw project! maar wel tof hoor!
succes met de opbouw
 
jij bent me er echt 1,
eerst een dikke aerox maken waar veel geld in zit en die verkopen.
dan die andere uber vette zip, die is nog niet eens af denk ik en die verkoop je alweer
nu weer een nieuw project! maar wel tof hoor!
succes met de opbouw
Ja ik weet het,het is ook allemaal dom geweest,en vind het echt leuk om te bouwe en te verkope voor minder om mensen die minder geld hebben tog blij te kunnen maken,klinkt mischien raar ofso mja that''s me

en dat met die zip enzo,ik ben dom dat ik daaraan was begonnen,ik wist tog al dat ik weer sbo wou rijden en dat ut dit jaar niet ging lukken,en toen dacht ik waarom bouw ik niet alvast een blok voor volgend jaar en de zip laten spuite en mss nog wat aan doen,en dit jaar 2daginschrijvinge pakken.

en iedereen snapt natuurlijk dat de lat hoog ligt voor mij omdat ik vorig jaar op de sonic heb gereden,en dat punt wil ik met deze zip ook bereiken,maar dan heb ik wel echt geld en tijd erin gestoken dus dan heb ik ook het gevoel dat ik het verdien als ik onder de 7 zou rijden,maar dat verhaal is nog niet dichtbij!
 
Als je in dit tempo door blijft bouwe ben je zondag wel klaar hoor Ben benieuwd hoe het boekt:W
 
Als je in dit tempo door blijft bouwe ben je zondag wel klaar hoor Ben benieuwd hoe het boekt:W
Met bouwe zou ik ut idd kunnen halen,maar zoals ik al zei wil ik met een goedlopend blok rijden,dus ik wil eerst BANKUHHH jongeee
 
Ja ik weet het,het is ook allemaal dom geweest,en vind het echt leuk om te bouwe en te verkope voor minder om mensen die minder geld hebben tog blij te kunnen maken,klinkt mischien raar ofso mja that''s me

robin hood:+

je weet me rekeningnummer als je nog wat geld aan een arme jongen kwijt wil he
 
PM me even als je deze opgebouwd hebt, want met al dat geld wat ik in die carbon fietsen heb gestoken heb ik geen geld meer over voor een zip :+
 
haha deze is niet voor de verkoop!.


Ik bouw geen dingen om aan iemand goedkoop te verkopen,mischien heb ik het wel fout gebracht,als ik met iets stop,dan vraag ik nooit veel geld voor iets ofso.


EN TROUWENS NU MET DIT SERIEUS PROJECT HEB IK ZELF OOK BIJNA GEEN GELD MEER


ben geen rijke gozer ofso
 
Ziet er goed uit ! Heb je het malossi draaibaar spruitstuk ook nog ?
Die doet het meestal beter dan het oudere type.

Zie je zondag misschien wel !

Gr,
 
Ziet er goed uit ! Heb je het malossi draaibaar spruitstuk ook nog ?
Die doet het meestal beter dan het oudere type.

Zie je zondag misschien wel !

Gr,
Dankje!,nee het draaibaar spruitstuk heb ik niet meer,maar heb wel vertrouwen in dit setje.
Ajoh, met jouw gewicht heb je toch niet veel pk's nodig :+ gewoon boeken.
Licht zijn en Veel pk's is tog nog leuker:#
 
Je hebt iig. een mooie basis nu!

Jammer dat je geen sbo gaat rijden. Denk dat als het blok goed loopt je een duchtige tegenstander bent voor de rest van de 70A.
 
Je hebt iig. een mooie basis nu!

Jammer dat je geen sbo gaat rijden. Denk dat als het blok goed loopt je een duchtige tegenstander bent voor de rest van de 70A.

ja ik weet het maar wil dit jaar geen sbo rijde omdat ik anders tog 2meetings mis en dat is teveel vandaar dat ik wel 2daginschrijvinge pak.en dan kan kijke wat ie doet..volgend jaat ben ik weer van de partij
 
ik zou gewoon lekker dag inschrijvingen pakken, zipje een beetje leren kennen ofzo.. en dan meteen aanvoelen wat niet goed voeld en dat aanpassen.
en dan volgend jaar voor the real er staan
wel goed bezig hoor! en idd het bouwen is ook 1 van de dingen die erg leuk is.
 
dat is ook mijn bedoeling,ik ben zelf licht dat is mijn voordeel,en als ik met de sonic meer had geoefend was het wss nog beter gegaan,daarom ga ik idd ook dit jaar oefenen en vermogen scoren en volgend jaar voor de bekers en mooie tijden gaan
 
Oefenen moet je op straat doen, niet pas op een sprint. Sta je half uur in de wachten om je run te verkloten, dat is ook niet wat.
 
Oefenen moet je op straat doen, niet pas op een sprint. Sta je half uur in de wachten om je run te verkloten, dat is ook niet wat.
Ik heb nu al beetje ervaring,ik weet igg hoe het systeem werkt,en hoe ik een goeie run moet zetten,dit jaar neem ik dus 2daginschrijving om te kijke wat de zip op de baan doet met de rf van 8,5..zelf ben ik bang dat als ik dit gewicht(56 startklaar) blijf aanhoude,dat ik tog snel richting de 7,7 oid moet,maar dat word allemaal bekijken hoe en wat op de sprint,natuurlijk ga ik ook oefenen op een weg.


thnc voor je reactie
 
Status
Not open for further replies.