This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST tuned black sonic #238

och wat heb ik toch een lekker kontje

HAHA. vandaag een stuurdemper gekocht bij epc. goud en IZI gefeliciteerd met je score van 18,9 pk!

Update namens Steef:

Vandaag dus eindelijk zijn stuurdemper fatsoenlijk gemonteerd en ook liep zijn voorrem aan en heeft hij aanpassingen gedaan aan de vulringen.

Foto's:

[IR]http://i29.photobucket.com/albums/c288/Izimo/DSC00417.jpg[/IR]

[IR]http://i29.photobucket.com/albums/c288/Izimo/DSC00418.jpg[/IR]

Ding van hem draaide sowieso te ver naar links en rechts, had hij opgelost met rubberen doppen, en nu kan die volgens mij ver genoeg naar rechts en links draaien, mocht hem dat niet lukken, zo'n Sonic is toch draagbaar :+

daar zit zeker ook wat in ja, kom binnen kort wel weer eens langs, met wat eten voor de verandering. en dan wil ik ook ff je overrange testen als dat mag

luuk: jij mag dat wel testen hoor :W als je ook eens wat te eteen mee zou brengen voor mij haha

stuurdemper kan ik helemaal naar links sturen, en voor 90%naar rechts. maarja ding is toch voor "immer geradeaus"(oid) en anders even optillen.
Je merkt het wel met sturen

@jan. ik wou er gisteren naar kijken, maar ineens lekt die niet meer. ik snap er niks meer van(A)

update time!

vandaag om 12:00 uur opgehaald geworden door Tim,denna en Jurgen.
Toen richting Denbosch oftewel "dreumel"oid.(iets uit de harry potter reeks).

eerste runs vielen tegen. toen SPEED DPR gaan testen, wat het niet slecht deed, integendeel.Maar hier hadden we helaas nog geen goede flens voor.Volgende keer weer eens proberen.

Toen na de carb weer goed gezet te hebben ineens uit het niets 23.5SAE.
Oftewel superscore!!
Dit is wel gemeten op een bank met ROTEG software. die geven schijnbaar minder vermogen aan als een TOVAMI. dus ben benieuwd wat het op tovami geeft :W

Grafiek stuurt Twan morgen door.

Ook heb ik bij twan een vorkje besteld. lichter als dat vorkje kan echt niet!

Verder wil ik graag Twan, tim,Jurgen,Denna, martijn, (vriend van martijn ben je naam vergeten helaas en uiteraard doom bedanken voor deze geweldige(lachwekkende) dag!

jaja beuner
was gezellig dagje veel nieuwe dingen bedacht O-) , vanalles getest en natuurlijk veel gelachen. morgen ben ik aan de beurt :winner:

Dit is wel gemeten op een bank met ROTEG software. die geven schijnbaar minder vermogen aan als een TOVAMI. dus ben benieuwd wat het op tovami geeft :W

Dat ligt er natuurlijk aan welke massatraagheid er is ingevoerd

Leuk project, succes!

Netjes, gelukkig nog goed gekome met die stuurdemper dit weekend ma uns ff wat laswerkzaamheden verichten.. spreek je nog wel..

Mooie score! Kan je al een sneak preview geven van die voorvork? of blijft dat geheim

zie je de 13e!

Dat is waarschijnlijk dezelfde voorvork als ik heb, een complete alu voorvork op stuurpen na. Daar gaat steef wel een leuke 2 á 3 KG mee pakken

Ik ga misschien ook banken bij Twan

Dikke score, Steef :W. Het was echt super gezellig gister, heb in tijden nietmeer zoveel gelachen. Keertje over doen lijkt me echt gaaf.

is idd ongeveer dezelfde vork als kees. weegt compleet nog minder als een origineel kroonstuk.
Banken was echt keigaaf, kloetzek!

Heb echt helemaal dubbel gelegen.
Fotos van de vork komen als ik die van twan heb.

IZI, je wil echt niet weten hoe erg we je gemist hebben, heb het vaak genoeg gehoord.!

Volgende keer ga je maar desnoods op de trekhaak of de DUSTY

Het was idd een geweldig dagje Banken.

Ik heb een run of 30 gemaakt met de Sonic van Steef en idd binnenkomend leek het een beetje tegen te vallen
Toen wat gespeeld met zijn flens en ontsteking en opeens MWOAAAAAAAAP 23.5 SAE, niet slecht voor een beunhok uit M-town

De volgende keer zeker even testen met die DPR Speedpijp icm goede flens en kijken of we daar nog wat vermogen bij kunnen krijgen.

En jammer dat het dienblad niet paste