Zal dan ook maar mijn verslagje doen:
Na veel gehaast vrijdag nog ff gebollerbankt. Kwam binnen met 20,8 met een zeer strakke lijn al en na een run of 5 had het zaakje al weer 22,x met zeer strakke lijn. Helemaal top dus weer er vanaf gehaald omdat er nog een paar scooters op de bank moesten.
Toen zaterdagavond de camping in Rucphen vertrokken
Daar gezellige avond gehad en in het dorp een "kroegetocht" gehouden:+
Daarna kwam natuurlijk waar het allemaal om draaide, de sprint! Had er wel vertrouwen in aangezien het blok op de bank goed liep en ik nu aardig dicht bij de 140kg zit. (141.1 met volletank:+) Alleen had ik nog niet geoefend op de jog wat toch weer ff wennen was aangezien die aanzienlijk lager was geworden en de zitpositie veranderd is. Gelukkig ging het na 2 runs vrij aardig, al trok ik zo ongeveer mijn broek uit toen ik naar achter ging zitten. De jog is ook stuk wheely gevoeliger geworden had ik in de gaten.
Maaarrrrrrrrrr, Ruud Haaaaaaaaaaa zou Ruud Haaaaaaa niet zijn als zich geen problemen voor zouden doen:X De jog had opeens een enorme dip onderin. Resultaat: 7,6x met een reactie van 0,4x als snelste tijd:X:X Zeer belabberd gewoon. 11de geeindigd ofzo? Mag iig hopen dat dit de gene gaat worden wat geschrapt gaat worden. Probleem ligt heel duidelijk ergens in de inlaat, maar is nog niet duidelijk wat. We gaan het binnekort zien op de bollerbank! Na de dip liep het in iedergeval echt hard door
Agja, komende maand ff goed oefenen dat ik goed aan de "nieuwe" jog wen. En zorgen dat het weer met een boekend blok aan de start staat in Heerenveen!
Toch nog ff paar mensen bedanken voor de hulp/gezelligheid:
Kamp Limburg
Bollerbank
EPC
PePe voor de BBQ
Mam Haaaa voor de kip
Hecky voor het helpen met beunen tijdens de sprint toen ik nog al aan het stresse was:+
Vas voor de tip van de gasnaald, heeft toch een beetje geholpen
Mocht iemand nog digitaal materiaal van mij hebben? Pleur die shit hier neer
!