Enzo's Zippah

Wauw weer een zip :rolleyes:.... Ga je je zelf nog proberen te onderscheiden van de rest? ;)



Ja ik ga van speed 6t naar evo, de laatste tijd gaat iedereen van evo naar 7t+ralf+


Voorderest heb ik nog geen idee qwa kleuren, denk gewoon simpel glans zwart, oid.

Maar dat moet ik nog bekijken.


Vandaag weer ff een half uurtje gebeund samen met mn vriend Simon Slijptol nog wat overtollig gewicht dr af gefietst:p

Fotows van de kappen op de zip:








Vooral het kontje van de zipper sp 2000 vind ik vet, en even inbeeld dat er nog een hr2 komt naast te hangen:p


Binnenkort meer!

Gr Enzo
 
Last edited:
Ism met het het zadel is het kontje maar vaag. Die spoiler ding wat er normaal zit maakt het net wat netter. De achterlichten zijn idd wel tof, maar dat bultje naar boven toe wat er tussen zit is een beetje vaag. Identiek aan een typhoon zonder spoiler.
 
Ism met het het zadel is het kontje maar vaag. Die spoiler ding wat er normaal zit maakt het net wat netter. De achterlichten zijn idd wel tof, maar dat bultje naar boven toe wat er tussen zit is een beetje vaag. Identiek aan een typhoon zonder spoiler.



Ik vind het zonder remlicht/achterlicht ding mooier en scheelt ook weer gewicht:p


Btw het rare beeld kan best komen doordat alles los ligt en niet vastgeschroeft zit:p
 
Back
Top