This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Elias'Sprintframe

Wel een geinig frame, alleen de buisen komen als 'schanierpunt' aan op het balhoofd, ik had ze vanelkaar afgezet. maarja frames met gebogen buizen zijn altijd wel grappig. maar essentieel is het in dit geval niet. Als je naar de frames van Tedeschi kijkt heeft het echt een nut. maar hoe dan ook...

succes ermee!
 
heey frame ziet er erg appart uit,
alleen kom je niet te hoog te zitten met je kont tegenover de voorkant, of lijkt dat nog maar zo?
succes verder ermee..
 
@ Danny & Sandor & Zipwin Deutsche stijl is ganz geil :~

@ Wieger Dit is inderdaad meer mooiheid. Maar ik denk dat het verschil imo te verwaarlozen is, ik rij immers nog steeds puur voor de lol, en niet om kampioen te worden.

@ SSR Ivolution Dank je! Maar er zit momenteel nog geen voorvelgje + band in . Vandaar dat die heel laag aan de voorkant oogt!
 
leuk project. Enkel snap ik niet waarom je het balhoofd zo kort maakt. En de buizen op een punt uit laat komen. Dit komt de stabiliteit zeker niet ten goede.

Gr,
Tom
 
leuk project. Enkel snap ik niet waarom je het balhoofd zo kort maakt. En de buizen op een punt uit laat komen. Dit komt de stabiliteit zeker niet ten goede.

Gr,
Tom

Dat bedoel ik.

Fuzion, het gaat niet of je voor de lol mee doet of voor het kampioenschap.. het kan gewoon enorme krachten te verwerken krijgen, waardoor hij simpelweg kan scheuren. vooral als je je balhoofdshoek er schuin zet.
 
Zoals ik al zei is het balhoofd al verandert . Zijn enkel nog geen fotos van gepost hier omdat ik de gisteren en vandaag niet ben thuisgeweest.
maar nieuwe update komt asap
 
Ben benieuwd hoe het staat met het voorwieltje erin

Ziet er wel leuk uit kwa disign op dit moment *D
Hopelijk word dat niet verpest als het frame straks een andere positie krijgt door het voorwieltje
 
hehe jorn je bent eerder

heb hem vandaag dus ook zien staan en het is inderdaad echt een klein framepje!!
ik weet niet hoe je precies met je balhoofd uitgaat komen, en wat je zelf weegt, maar het lijkt me een combinatie voor echt dikke wheelies.
het zag er wel gaaf uit!!
veel succes verder
 
Mijn specificaties +pippi+ :
Lengte: 1.85m
Gewicht: 64kg

Heb het frame tot noch toe nog niet in het echt gezien, dus ben zelf erg nieuwsgierig

edit: Heb velgje gekocht inc deestone bandje. Binnenkort mini update dus
 
Last edited:
nou als je tog 1,85 bent dan ga je het tog erg krapjes krijgen op het framepje

denk dat het meer formaat frame is voor iemand van tegen de 1,50 1,60 aan maar tog succes ermee dan
 
Leuke frame ben benieuwd of dit wel uberhaupt gaat houden.
Ik ben zelf 1,84m en dan 65 kilo hehe...
Maar hoelang is je frame eigenlijk, bij mij is van blok naar balhoofd 95 cm en dit is super
 
Update 28 oktober

Heb de afstand van balhoofd tot het blok laten opmeten, en die zit nu momenteel op ongeveer 80cm.
Echter komt er nog een zitje op, en deze gaat nog een stukje naar achter.
Morgen gaat mijn velgje op de post, dus daar komen snel ook nog even wat foto's van.
 
ik zet hier een reactie !

seffes wat aan verder doen lasjes slijpen enzo komt allemaal lekker in orde