This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

eBay betalingen via PayPal

Ja, ik heb het gevonden, maar hoe zet ik er nu geld op?

Ik vind het maar ff moeilijk werken

Edit/ Ik moet geld storten naar paypal europe, en zij storten het dan verder op mijn account?
 
Nee hoor. Je koopt gewoon wat op eBay , je " betaald " , dan sta je zeg maar ff in de min bij je PayPal account , en 4 á 5 dagen later wordt het van je rekening gehaald. Ideaal.

Nadeel is dat eenmaal als iemand je wachtwoord heeft gecracked , dat diegene zo je bank kan leeg halen.

Geld OP je PayPal rekening zetten is eigenlijk zinloos. Vroeger ging t allema lwat makkelijker. Stond het er gelijk op etc. . Nu heb je zeker een kleine week vertraging.
 
hmm dit ging wel erg gemakkelijk, ik heb die 2 getallen ingevoerd die paypal op mijn bank heeft gestort en daarna hoefde ik alleen maar betalen te klikken en nu is het al rond?
 
moet je voor paypal een creditcard hebben? moet een betaling doen voor ebay maar heb geen creditcard:S en er wordt gevraagd naar visa of mastercard
 
Je hoeft geen creditcard te hebben. Je doet schijnbaar iets fouts. Heb je misschien " Pay with CreditCard " aangeklikt ipv " Pay with Paypal ". ?
 
heb een mail van de aanbieder gekregen, met daarin een link. als ik daar op klik vraagt die om gegevens, visa of mastercard:S heb mij net ingeschreven op paypal weetniet of dat een probleem is?

edit:

dit is de enigste mogelijkheid:

Creditcard of betaalpas (veilig verwerkt door PayPal)
 
Last edited:
zoo ik heb net ook voor het eerst wat op ebay gekocht.... tenminste.. dat hoop ik

nu had ik een object gewonnen, betaald via paypal en alles....

en kreeg ik vrijwel direct daarnaa een mailtje van de verkoper met de vraag of ik me adres wou opgeven en of ik zsm het geld wou overmaken...

en gelijk daar achteraan weer een mailtje met daarin, bedankt voor je betaling we gaan ze zsm verzenden enz enz ....

hoe komen ze nou aan mn adres dan ? krijgen ze dat via Paypal dan of hoe gaat dat ???
 
oke, daar trekken ze dat dus vandaan... dus ik hoef nu alleen maar ff te wachten ??

moet uit hongkong komen dus kan ff duren maargoed...
 
Mijn ervaring met verkopers uit Hong Kong is dat ze 9 van de 10 keer FedEx gebruiken, dus een vlotte bezorging
 
Idd. Ik had toen 2 mega messen besteld. Werd niet gecontroleerd @ de grens omdat er " Electronics " op stond. Bestelling was ong. 2 weken. Mja , lang , maar heb ze wel binnen gekregen.
 
Idd. Ik had toen 2 mega messen besteld. Werd niet gecontroleerd @ de grens omdat er " Electronics " op stond. Bestelling was ong. 2 weken. Mja , lang , maar heb ze wel binnen gekregen.

Dat er niet is gecontroleerd komt niet omdat er electronics op stond. Hij is gewoon niet door de x-ray geweest.