Ben
Retired
Ik snap iets niet... Hoet zit het nou PRECIES met betalingen via eBay met PayPal ? Ik heb 3 objecten gewonnen.
- ERTL 1:18 The Dukes of Hazzard , General Lee
ERTL 1:18 The Dukes of Hazzard , Roscoe politie auto
US $68.90 = €47,38
- ERTL 1:18 The Fast and The Furious : Tokyo Drift , NISMO Mustang
ERTL 1:18 2 Fast 2 Furious , Toyota Supra
US $114.98 = €79,07
- ERTL 1:18 The Fast and The Furious , Dodge Charger
US $71.99 = €49,50
Alles incl. verzendkosten.
( Ja , ik verzamel schaalmodellen uit vooral films etc. )
Maar , er is €53,83 van mijn bank afgeschreven , maar geen een bedrag komt overeen ( omgerekend naar € ) ? :?
Ik heb 2 items van die minder zijn ( in € ) , en 1 die meer is. Lijkt me sterk dat ze die van meer , minder afschrijven... En vind het raar dat ze er meer afhalen bij de beiden minder bedragen...
Dus mijn vraag is , vraagt eBay om een klein extra centje , of PayPal ? Of Naaierij ? Wat me stug lijkt omdat het toch een heel betrowbaar en goed betaal middel is. :?
- ERTL 1:18 The Dukes of Hazzard , General Lee
ERTL 1:18 The Dukes of Hazzard , Roscoe politie auto
US $68.90 = €47,38
- ERTL 1:18 The Fast and The Furious : Tokyo Drift , NISMO Mustang
ERTL 1:18 2 Fast 2 Furious , Toyota Supra
US $114.98 = €79,07
- ERTL 1:18 The Fast and The Furious , Dodge Charger
US $71.99 = €49,50
Alles incl. verzendkosten.
( Ja , ik verzamel schaalmodellen uit vooral films etc. )
Maar , er is €53,83 van mijn bank afgeschreven , maar geen een bedrag komt overeen ( omgerekend naar € ) ? :?
Ik heb 2 items van die minder zijn ( in € ) , en 1 die meer is. Lijkt me sterk dat ze die van meer , minder afschrijven... En vind het raar dat ze er meer afhalen bij de beiden minder bedragen...
Dus mijn vraag is , vraagt eBay om een klein extra centje , of PayPal ? Of Naaierij ? Wat me stug lijkt omdat het toch een heel betrowbaar en goed betaal middel is. :?