This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Voor de geinteresseerden onder ons heb ik nog een paar fotos gevonden van Genemuiden. Met dank aan X.S.T.D.

Ook moet ik deze week weer ff mn blokje in mekaar zetten omdat ie nu weer uitmekaar ligt voor ff een paar verse dingetjes zoals pakkingen.

Heb ook deze week ff nieuw remschijfje gekocht van R0bert

Een malossi schijfje :~

Moet ook nog ff een nieuwe clamp aanschaffen voor smp..

Dat was t weer.

Gr.Enzo

mhrboost said:
Kvind em wel vet, maar het voorlicht vind ik persoonlijk niet zo mooi!

Ieder zn mening, maar ga binnenkort gewoon een orginele koplamp die in kleur gespoten is erop knallen. Eerst nog maar is een orginele kopen

Iemand koplampje liggen??

Gr.Enzo

Zo weer ff een klein updatetje, Gister ben ik op street or Track geweest in de veemarkt in Utrecht. Wel gelachen en nog wat mensen gemeet. Ook heb ik gister mn VL13 binnen gehad dus ga daar mee rijden op SMP omdat ik al had getest met een vl13 en dat iets beter liep. Ook zit de malossi schijf al gemonteerd. Moet alleen nog een paar kleine dingetjes doen en dan is ie klaar voor SMP.

hier nog een fotowtje(geen goede kwaliteit) voor de mensen die niet weten hoe een VL13 eruit ziet

Gr Enzo

Zo Runner is klaar voor vertrek, ik ben nog ff de laatste dingetjes aan het doen zoals boodschapjes

morgen ben ik dus aanwezig op smp!!yeeey

dusja ik zie jullie morgen wel / jullie zien mij |(

Gr.Enzo

Zo ff een verslagje van SMP:

Was echt een geweldig weekend met o.a. veel lol, drank, sprintjes en andere activiteiten

zaterdag een aantal keer vrij gesprint waarvan ik nog een filmpje had kunnen vinden tegen RobinV:

http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=3TOENYWKJ06LB2NKI0UAN6WVXB

Zondag sprintcompetitie maar 1 keer gesprint tegen Viper die ik vlamde, daarna had ik geen zin meer om in de rij te staan omdat we rond en uurtje of3/4 weggingen dus toen maar ff op de bank bij Marco geweest met een achteruitgaande tegenvallende score.. Maarja hij knalt op de straat wel beter..

Hier nog een foto van het sprintje op zondag tegen de viper:

Voorderest eigelijk weinig te vertellen over het weekend qwa scooter dus ja.

owja als iemand fotos of filmpjes of wat dan ook van mij graag posten aub!

Gr.Enzo

Last edited:
Vette runner vink t,... deze kleuren zijn 3x zo mooi als die ouwe, alleen die koplamp.. dies wat minder. Hij knalt lekker, mooi zo doorgaan

grtz

DG SF2 said:
Vette runner vink t,... deze kleuren zijn 3x zo mooi als die ouwe, alleen die koplamp.. dies wat minder. Hij knalt lekker, mooi zo doorgaan

grtz

Ik ben ook zwaar opzoek naar een orgi of maybe gaas ofzo..

Hey, leuk ff met je (jullie) gepraat te hebben
Je runner ging wel lekker op SMP iig 8)

Volgende keer meeten we weer *D

Status
Not open for further replies.