This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Anders heb ik nog wel een Speedfight Radje voor je

Die heeft dezelfde oppervlakte als een Aerox rad maar is wat breder en minder hoog.

Bas@ICE said:
Anders heb ik nog wel een Speedfight Radje voor je

Die heeft dezelfde oppervlakte als een Aerox rad maar is wat breder en minder hoog.

ik ga het wel zien moet eerst nog ff die kap hebben waar het radje achter moet die heel is de mijne is namelijk een beetje naar de klote om het netjes te zeggen.

en heb gister even een voorlopige pijp geregeld: yahtsunizee20 dus een yasuni c20 die ben ik nu dus ff een beetje aan het opknappen.
Fotos komen zo snel mogelijk maar aangezien mn broertje de digicam meegepikt heeft moet ik wachten tot na het weekend :r

hier wou ik het bij laten..

Lennox said:
passen 2 runner rads op die standaard plek. En dat koelt genoeg (heb het zelf gehad)

Veel succes

ik ga het eerst ff proberen met het Rox radje! *D

btw jij had toch die kest runner?

Heb vandaag ff een stuk van mn frame afgeslepen zodat het Rox radje past op de orginele plek, en als die beugel erweer op moet lassen we m weer dr aan

hehe nice runner projectje ik binnekort ook maar is beginne met posten, alleen of ik aan dit kan tippen, motorisch dan, euh nee, mja keep up the good work

Weer even een update!!(werd wel weer tijd )

Ik heb een aantal dingen gedaan en aangeschaft:

Stuurtje zit op de voorvork met tellertje, kilswitch.

Achterveertje gemonteerd

Volgend weekend ga ik waarschijnlijk mn velgen en kappen spuiten

Mn asje zit in het blok alleen een tegenvaller dat er een tapeind dol was waar de cilinder gemonteerd wordt :'(

Krijg deze week mn Koso 28 en MHR remblokken binnen, en heb een nieuw uitlaatje...een HRII

Binnen kort weer meer.. {!

Edit: Koso is niet gekomen, had een oko opgestuurd gekregen door 1 of andere kut boer :L dus ik ga met oko 28mm dslide rijden.

Last edited:
Zo v/d week ff wat fotowtjes gemaakt van het zaakje!

malossi overrange,deltaclutch,wingbell, evo7 vario, en evo halfpoelie:

en het blokje deel opgevuld(voor de foto dan)

V/d week ga ik ff langs leertouwer om de dolle tapeind uit te laten boren en een helicoil dr in te laten zetten, ook ga ik eerst ff met standaard vertanding rijden. hopen dat eind volgende week mn blokje kan lopen..

Daniël

Heb vandaag weer een beetje gebeunt, kappen zijn gespoten(niet helemaal zoals ik wou omdat de compressor ermee kapte), blokje hangt er nu onder, voor de rest kijk zelf maar...

Laat maar weten wat jullie er van vinden, ps hij loopt nog niet moet nog ff afstelspul en olie aanschaffen en dan ff kijken of ik een filmpje kan maken..

soon more..

Ha Enzo, ding is VET geworden!

nog ff die spatlap er af aan de achterkant, lamp unit mee spuiten en wat kleine details fixen en dan is ie dr klaar voor om bij onder de party tent te komen staan op de meetings *D

AeroX-70 said:
Ha Enzo, ding is VET geworden!

nog ff die spatlap er af aan de achterkant, lamp unit mee spuiten en wat kleine details fixen en dan is ie dr klaar voor om bij onder de party tent te komen staan op de meetings *D

naast de soester-crew *D yeah!!

Enrico@Sprinter said:
Vette kleuren, gooi alleen je spatbord bij het grof vuil
was gewoon voor de gein ff meespoten, aangezien die koopmans runner op speelmansplaten dat ook had vond ik het wel vet, maar haal m dr denk wel af.. })

Status
Not open for further replies.