This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
hij gebruikt een ml50, lijkt me wel een van de betere banden , denk dat hij gwn te lang is .. haha

hij is gaaf hoor -:- benieuwd hoe je het op gaat lossen

Sinds een paar dagen terug ligt er in frankrijk een blad, waarin Lucas en ik Nederland even vertegenwoordigen 8) Foto's post ik zometeen wel even als ik nog tijd heb :W

Inne nog bedankt :W :+

Zo nog ff een update over damwoude, btje laat maarja +pippi+

Aangezien jubbega niet zo'n succes was qua tijd, en ik gewoon wist dat het komt omdat mn rox gewoon fokking zwaar is en no-way mee kan komen met de extreem klasse had ik besloten om op damwoude mn blok onder het verlengde sonic frame te hangen van michael. Dat zag er dus uiteindelijk zo uit:

Hiermee een leuke tijd gereden van 7,325 seconden. Waar ik dus erg blij mee ben want dat bewijst maar dat mn blokje snel genoeg is om bij de top mee te draaien van 70cc blokjes

Verder heb ik ook gister eindelijk dat franse Scoot 'n Scoot magazine gekregen waar mn rox in staat als special. Ben er echt super blij mee. Snap alleen niet veel van de tekst maar who cares :W

Pic's:

Frontpage en A2 formaat poster

eerste 2 pagina's

en de andere 1,5 pagina

Rox ligt nu nog half uit elkaar omdat het blok er dus onder vandaan geweest is, ben deze week weer druk bezig om hem weer helemaal schoon en netjes in elkaar te zetten en ga ook nog ff kijken of een M-stuurtje beter staat.

Attachments

• sonicframe.jpg
    253.3 KB · Views: 719
  • magazine.jpg
    251 KB · Views: 713
  • magazine2.jpg
    279.7 KB · Views: 709
  • magazine3.jpg
    290.8 KB · Views: 715
@ spasta lekker boeiend die helm

M stuurtje zou hem id erg vet staan lucas.

spreek je wel weer.. greetz

Status
Not open for further replies.