This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Er zijn best mensen bij die hem lelijk vinden hoor . Ik ben zelf niet echt fan van de kleurencombo op deze scoot . Ik vind de malossi kleurtjes niet op een aerox passen , eerder op een nrg ofzo . Maar dat betekend niet dat ik de verdere scot niet mooi vind .

Dat hij alles ownt , dat weet je niet , dat is puur meningsverschil.

het ziet er echt heel mooi uit allemaal.
het rijd ook als een gek denk ik zomaar....
je achtervelg is ook echt mooi.
mvg frans

Haha nou hij doet niet veel meer nu....

Speed 7t vanmiddag op een hoop gelopen.
Krukas lagers waren eigenlijk al niet best meer dus nadat de speed al verrot was gelopen voor de gein eens gekeken wat er gebeurd als je hem probeert te starten met NX ingedrukt resultaat: harde klap en keering eruit. Dus voor de 86e keer maar blok er onder vandaan getrokken en weer opnieuw in elkaar zetten *zucht*

Maarja komt goed, wordt ook gelijk weer netjes gestraald door mn homie michel

omg echt vet Is leuk he als je zo met je spul omgaat, heb je er tenminste wat plezier aan. Allen kost het wel veel :X

k zou niet echt trots op mezelf zijn :+ maargoed. hebbie ooit weleens advies gehad van iemand over het gebruik van nx?

haha lucas de sloper..

ik heb nog steeds pijn aan me oren van de knal..
verder gaat het helemaal goedkomen met dit ding..nog paar kleine dingentjes aanpassen...en dan voorzichtig ermee knallen..

succes ermee men...

Laurens

Je hoort zo hier en daar natuurlijk dingetjes. maar het leukste is toch om het zelf uit te vinden. Dit soort geintjes is natuurlijk gewoon omdat ik zelf gekke dingen uithaal. Het is geen gebrek aan ervaring als je dat soms denkt... Heb iig genoeg middelen en kennis om me heen om het goed te laten lopen hoor. Maar voor mensen die zelf niet zo'n kit hebben weten niet waarover ze praten. Het is nou eenmaal ontzettend moeilijk om zo'n systeem op 2takt goed aan de praat te krijgen. En er sneuvelen altijd spullen als je 'to-the-limit' bezig bent

Status
Not open for further replies.