This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
och hier
zijn tijd was 8,02...
ben ervan overtuigd dat hij ze tijd verbetert op de volgende meeting..

owja..volgende keer voorruit rijden met je wagen he bas...

laurens

Wim hier
WWWWWWHOEI ik heb lekker een snellere tijd neer gezet lekkker puhh..

Was tovv man.. vooral in de rij met "burnen" *D
Tot SMP man..
Heb je btw gemist @ Aftermeeting

haha ja was balen idd maarja, nog niet eens zo'n gekke tijd voor een blok dat die dag er voor in elkaar was geramd en dus kennelijk niet goed afgesteld was. Maarja was wel leuk om weer ff mee te rijden wist toch al dat het voor spek en bonen was. SMP doe ik wat serieuzer mee dan is ie finally helemaal klaar *D

Zo ff poosje niets van me laten horen.

Best druk geweest om het ding nog een beetje leuk lopend te krijgen voor meeting SMP. Met de malossi pijp daar ter plekke nog het een en ander afgesteld en knalde uiteindelijk nog wel leuk voor straatafstelling

Helaas werkte de NX kit niet , omdat er een fout zit in mn fles, waardoor deze niet gevuld kon worden. Dit wordt hopelijk zo snel mogelijk gefixt.

Verder was het echt een super toffe meeting, te veel lol gehad en veel lui weer gemeet +ralf+

Was alleen op zondag al best vroeg weer weg en heb die dag maar 1 sprint gedaan. opzich wel jammer want ik had misschien wel wat verder kunnen komen.. Weet iemand trouwens waar je kan zien wat voor tijd je gereden hebt?

En als mensen nog foto's of filmpjes hebben posten graag :*

Hier nog een fototje hoe die er bij stond samen met de runner van Denis

Attachments

• klein.jpg
    208.9 KB · Views: 298
Status
Not open for further replies.