This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Kuit@NRG said:
bedankt man voor de nos
he jongens hij houd jullie voor de gek hoor hij had het voor mij besteld
kkvet lutitoeti dit gaat zeker leuk worden alleen nog effe zien te vullen ergens:S

Wat is het nou voor jouw of LUUKAAZ??
Zit het gemonteerd voor Genemuiden?? gewoon nietwerkend boeiend is gewoon tov om te zien

en heb je msn Ku(i)t??

haha thnx voor de reply's mensen

kuitje mocht dromen dat dit kitje voor hem was, maar als je lief bent mag je hem maybe wel eens lenen hoor kuitmans -:-

op genemuiden zit het sowieso gemonteerd ja, even kijken of ik nog vrij kan krijgen om die fles ergens te laten vullen voor die tijd.

o enne mn kappenset ligt bij de spuiterij, en mn zadeldekje wordt ook al gefixt door Marleen

Alles voor zaterdag??
Ik meet je zaterdag wel weer ff

fjoew ziet er echt super vet uit gewoon.
eneh...gaat de nos via frame
ook al een flesse vuller gevonden?
anders gaat rolf er ff met ze reet bove hange komt ook een extreme shit uit.
k kom snel kijke
laterr

ik ben benieuwd wat je met je noskitje gaat scoren, vast een hoop paardjes mare is he tniet vet als je je verstevigingsbuizen ook oranje laat coaten, of heb ik er ergens overheen gelezen en was je het al van plan? iig super projectje

ziet er nice uit lucas..
tog nog wat leuks aan overgehouden na al dat harde werken
zet um op he...ik kom wel helpen beunen voor genemuiden ofzo....

laurens

heel vet dit! ik heb er zelf de ballen verstand van...maar is het niet beter als je de fles ondersteboven hangt? of zeg ik nu onzin

maximalistixx said:
ik ben benieuwd wat je met je noskitje gaat scoren, vast een hoop paardjes mare is he tniet vet als je je verstevigingsbuizen ook oranje laat coaten, of heb ik er ergens overheen gelezen en was je het al van plan? iig super projectje

denk dat hij ze nog wel laat coaten ja, ziet er anders beetje beun uit denk

maar die kit
beter score je ff die 30 pk`tjes

D.J said:
Beetje jammer dat je de kit zo niet mag monteren Kijk maar in je boekje :W Net nog gelezen :W

Dat heb je juist gelezen DJ, heb vanavond even de feiten op een rijtje gezet en had besloten dat ik het niet ga redden om de kit werkend te krijgen op genemuiden, simpelweg omdat ik er de tijd voor wil nemen om het allemaal perfect te monteren, maar ik vond het wel leuk om de fles te showen dus daarom hangt hij tijdelijk eventjes aan mn verstevigingsstangen. Zoals je kunt zien ook met tyrap-tjoening, dat komt uiteraard nog allemaal in orde.

Verder zal de rox er zaterdag nog niet super uitzien hoor, geen kappen enzo, op SMP zal hij definitief klaar zijn -:-

zeer mooi aan het worden! in het begin vond ik de scooty net een zuurtje, (zo een gekleurd goedkoop snoepje) maar nu is ie toch echt stukke vetter aan het worden, mooi opgehoogt, voor verlaagt, echt allemaal super strak. en dan nog dat nx kitje, helemaal af!
zal je nog wel eens een keer meeten.

Last edited:
Ludwig haal die fles eraf man, scheelt gewicht straks haal ik je nog in :L

Dus jou rox wordt vriendje van mijn runner, saampjes op de aanhanger })

Spreek je

Gr.Enzo

Status
Not open for further replies.