Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
MHR D.H. Tuning said:
dat was denk ik net niet de bedoeling dat je dat ging vermelden... :X

Dennis

neeh, dit zijn doordachte reacties 8P maar als nog denk ik dat iedereen wel zou verwachten.......... wat zou er anders in zo een ruimte moeten.

n000h NX kitje, ikke?? :+

naja goed nog ff een picje van wat mn nieuwe zadeltje moet gaan worden een dezer dagen. En ik heb een fotosoepje gemaakt hoe de kappen gespoten gaan worden. Helemaal malossi style 8)
Denk hier en daar nog wel wat leuke stickertjes er bij offcourse!

Attachments

• zadeldek.jpg
    zadeldek.jpg
    89.4 KB · Views: 148
Last edited:
vind het jammer dat je je achterkant helemaal rood hebt en vooraan met een overloopje gaat werken. Ik zou persoonlijk de kleuren wat opbreken met maybe een rood voorspatbord. Je scooter zoals ie daar bij staat is natuurlijk wel erg vet en Malossi style is nooit verkeerd

grtz

rolf ging zijn scooter toch ook malossi kleuren spuiten he??? of zijn deze plannen nou verandert???

en waarom een yasuni c30, mesjiens is deze wel beter dan deze malossi pijpje, weenie he...

Evolution50 said:
rolf ging zijn scooter toch ook malossi kleuren spuiten he??? of zijn deze plannen nou verandert???

en waarom een yasuni c30, mesjiens is deze wel beter dan deze malossi pijpje, weenie he...

Rolf heeft nooit plannen gehad om zn scooter in die kleuren te spuiten hoor, zijn rox wordt jaguar green.

En wat betreft die C30, wie weet komt die er ooit nog eens, ik heb deze speedpijp gekocht om het een en ander mee te testen. Bevalt ie niet dan gaat ie toch gewoon weer de deur uit :)

M'ster crew#1 said:
hey men...
ik vind het heel vet staan zo:)...
nog succes met me oude zadel he..

greetz laurens

Ja thnx, hij zal vast lekker zitten... jij succes met mijn oude zadel he :rolleyes:

black_white said:
Alles MHR Eunt ! (lijkt me een goeie voor een sticker) 8P

haha idd, zal het in gedachten houden ;)

k vind hem er dus echt wel dik uit zien
en dat van hoge 8erkant nadelig moet nog bewezen worden.
verder vind ik het een goede soep, irl zal het ook echt nog stukke mooier worden...dus belooft wat :{

later

BETA-HGS said:
Waarom staat die achterkant zo hoog?
Is tog alleen maar nadelig voor sprints.

wel mooie kleuren:W

Nee, omdat de voorkant zo laag is en dan achterkant zo hoog maakt hij minder/geen wheely's :) :)

Ik vind hem goed vet 8)
erg mooi verlengd en kleurencombo is ook nice
alleen zou ik het dan overlaten lopen in elkaar, dus zoals je het aan de voorkant doet (maar niet aan de achterkant :rolleyes:).

Komt goed met deze rox :*

Ik vind het netjes inelkaar zitten zo te zien,

Maar hij is zo overdreven hoog achter en het subframe is veels te lomp. Als je van je aerox een echte sprinter had willen maken had je hem beter zoals die blauw/gele aerox die op jubbega en damwoude reed kunnen maken.

Maarja over smaak valt niet te twisten, functionaliteit wel. :)

Nou jonge
ziet er erg strak uit

1k zit met me flikker in turkey en moest ff forum checken uiteraard

z1et er echt netjes uit

greetz man

binnekort weer ff sappen

Status
Not open for further replies.
Back