ZipSjezer Easy Stuntin 16 August 2005 #1,181 Jerry said: Nee, omdat de voorkant zo laag is en dan achterkant zo hoog maakt hij minder/geen wheely's Click to expand... ook gedacht aan wheelspin boy hopen dat die kappen snel af zijn
Jerry said: Nee, omdat de voorkant zo laag is en dan achterkant zo hoog maakt hij minder/geen wheely's Click to expand... ook gedacht aan wheelspin boy hopen dat die kappen snel af zijn
Lucas Banken? 30 August 2005 #1,184 +ralf+ Attachments nx plaatje forum copy.jpg 293.9 KB · Views: 467
Erwin. Well-Known Member 30 August 2005 #1,188 Damn, Ludwig toch , wist al dat je et van plan was. Ben benieuwd naar de nieuwe prestaties, we gaan gewoon voor de 30 })
Damn, Ludwig toch , wist al dat je et van plan was. Ben benieuwd naar de nieuwe prestaties, we gaan gewoon voor de 30 })
MarkMaarten D.M.T - Member 30 August 2005 #1,189 Lekker koning Luchtfiets!! Knallen zal hij zeker, en de 30 moet idd haalbaar zijn...
[5th]patrick Kraken ? 30 August 2005 #1,194 oei oei oei je weetn iet wat je doet met me zelfmoord rox greetz
Kuit@NRG 200 pktjes 30 August 2005 #1,199 bedankt man voor de nos he jongens hij houd jullie voor de gek hoor hij had het voor mij besteld kkvet lutitoeti dit gaat zeker leuk worden alleen nog effe zien te vullen ergens:S
bedankt man voor de nos he jongens hij houd jullie voor de gek hoor hij had het voor mij besteld kkvet lutitoeti dit gaat zeker leuk worden alleen nog effe zien te vullen ergens:S
Thijs. EPC / RST # 69 30 August 2005 #1,200 Nu is het een echte sprintmasjien :W Zelfde kit als mol toch? })