This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
allemaal aerox members die reageren , mwa, ik dan ook maar als phantom member<

Lucas die veer ziet er te vet uit, stukken beter dan wat je had, en beter dan het nieuwe model fournales.

Ja het is zeker een top veertje, thnx ervoor CVZ

ik dacht ook dat het een 325mm versie was, maar nou had ik em dus naast mn oude veer + ophoogblokje liggen en hij was nog langer dan dat bij elkaar... dus ik van hart tot hart op gemeten. Blijkt hij 350mm te zijn. Op de verpakking stond ook dat hij was voor MBK Stunt/Yamaha Slider.

Maar hoe dan ook hij staat er echt super onder, kontje flink omhoog daar hou ik wel van

AeroX-70 said:
Als er mooie lange benen onder zitten zeker weten!

Je moet er nog wel bij kunnen he

maar als je de druk in je veertje beetje laag zet, dan is dat wat comfortabeler rijden . anders zit je zo hoog en is je wegligging kut.

als je druk laag zet veer hij ver in bij het rijden maar op standaard staat ie dan hoog

@ Lars: nee waterpompje nog niet ingebouwd ben een beetje lui :X

@ Jeroen: Druk in de veer is al behoorlijk laag, echt super soepel veertje! En idd als je er op zit dan veert hij al een behoorlijk stuk in.

@ rs rullezz: Twin air direct op het spruitstuk is zodat er geen bakstenen/stoeptegels mn carter in vallen *D

Verder iedereen bedankt voor de positieve reply's

Status
Not open for further replies.