Het lekt niet als het blok rechtop ligt.... Maar ik hou niet van moeilijk doen dus ik had mn blok ff op z'n kop gelegd om de flens op de cilinder te monteren.... maarja was vergeten doekje onder dat gaatje te doen waar de vertandings olie dan uit komt
Maar hier pic's van blok met Samba... Foto's in daglicht komen nog, ik had nu geen zin om het blok mee naar buiten te slepen.
vind ik ook, mja samba zie je ook niet vaak, en ziet er zeker wel vet uit best een gewaagde kleurencombo vind ik, maar het is zeer goed uitgepakt ik ga dit nog wel volgen, succes verder
Ik vind zelf ook de C20 er om de een of andere reden beter bij staan. Maar ik hou de Samba nog een poosje, ik wil zowieso nog zien hoe hij onder het geheel staat als de scooter straks in elkaar zit.
En als ik het voor elkaar krijg wil ik graag op Grou 2x gaan banken, een keer met C20 en een keer met Samba om zo het concrete verschil tussen die twee te zien op untuned evo.
Daarna gaat hij wss toch de verkoop in...
Verder heb ik net een Koso Tellert besteld Ik ben benieuwd hoe die het gaat doen.... Als hij de toeren goed aangeeft is dat een leuke bijzaak maar het gaat me vooral om de temperatuur.
Idd, bij deze verklaar ik iedereen nog voor gek die een Koso koopt, als je ziet dat zo'n ding echt extreem last heeft van "Flipage :X "... je kunt gvd onderweg niet eens je toeren aflezen zo flipt zo'n ding. Beter ff het 4 voudige bij elkaar sparen, en een aim halen.
Lol wat ik al zei... Het gaat mij vooral om de temperatuur goed af te kunnen lezen. ALS de toeren het doen is dat een leuke bijzaak maar het maakt me niet veel uit als dat niet het geval is...
zeer vet lucas maar de c20 is wel vetter als de samba
en de nieuwe soort koso die doen het vaak wel bij mij deed ie het perfect alleen is ie nu denk overleden:s