Easy Riders Rolf ewehem 2 September 2007 #441 hahah wat relaxed Kom hem van de week wel ff spotten , nu lekker slaapje doen +pippi+
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 2 September 2007 #443 En je hebt een unieke beker erbij :W. Ik wist echt niet dat het zo facking hard ging :X. Is er nog een filmpje van gemaakt?
En je hebt een unieke beker erbij :W. Ik wist echt niet dat het zo facking hard ging :X. Is er nog een filmpje van gemaakt?
Boelie035 Hoi.. 3 September 2007 #447 Filmpje van rolf @ bank http://download.yousendit.com/F7585B5976CCF5A4
Vinnie Well-Known Member 3 September 2007 #448 op het filmpje klinkt het leuk maar in het echt was het helemaal ziek nice job :*
R Razma Well-Known Member 3 September 2007 #450 Ik zoek ook nog wel even de foto op van de duo-sprint
E.Stuntin_Lau €w3 member 4 September 2007 #454 2fastrapido said: Omg een duo sprint en dan nog 9,xxx rijden... erg g0ed Click to expand... Volgens mij 9,2 ofzo..En dat met een reactietijd van 0,3 sec... Ik ben gewoon erg goed in achterop zitten x Laurens
2fastrapido said: Omg een duo sprint en dan nog 9,xxx rijden... erg g0ed Click to expand... Volgens mij 9,2 ofzo..En dat met een reactietijd van 0,3 sec... Ik ben gewoon erg goed in achterop zitten x Laurens
Easy Riders Rolf ewehem 4 September 2007 #456 hahah uhuh , Inne wil je die foto ff posten van onze koewle duo sprint?
Tommy. *BA DUM TSS* 4 September 2007 #457 ik wil daar weleens een filmpje van zien tering wat word ding misbruikt...heerlijk!
StuntSnuiver Slider Invasie! 4 September 2007 #459 188 km/u~, echt te ziek man! Dan wel op een testbank maar dan nog! Verders erg vette jog. Hij lijkt erg "dik" doordat hij aan de voorkant verlaagt is. Ziet er vet uit. Vind trouwens alleen die GoFast sticker er niet mooi bij passen...
188 km/u~, echt te ziek man! Dan wel op een testbank maar dan nog! Verders erg vette jog. Hij lijkt erg "dik" doordat hij aan de voorkant verlaagt is. Ziet er vet uit. Vind trouwens alleen die GoFast sticker er niet mooi bij passen...
Wesley S. DE EMHAER BOY! 4 September 2007 #460 Gruwlijke JOG, echt een monster :W 188/5 KM/H ! Beetje NX erbij en je raakt de 200km/h, haha (ideetje? )
Gruwlijke JOG, echt een monster :W 188/5 KM/H ! Beetje NX erbij en je raakt de 200km/h, haha (ideetje? )