This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Jog

Haha die fiets actie was echt VET !! jammer genoeg net me camera niet bij me..

Had je MHR schoenen btw ? je ging wel HARDDD :W

rolfus jmmr dat rond de finales je scootaah half @ water liep..

Maar vind em cker te vet uitzien zo laag:W

Spreek je schnell

was te vet @ zoetermeer nog veel kappot gemaakt tijdens 1ste omloop?? of viel het nog mee? btw te vette actie met dat kleine fietsje

spreek je @ sittard wel weer

ey kerel..
ik was diegene die je terug stuurde omdat je rotorafdekking los zat
hopelijk begrijp je ook waarom ik dat heb gedaan..

dat ding hing gewoon op de grond... als je zou gaan rijden en het zou op de grond klappen zou het gewoon los vliegen of jij zou vliegen

:*

kuch kuch .. 8P :X

LEKKAAAA!! Ding is goed snel gholfie..

Jammer dat ik zoetermeer heb gemist en de reezer niet heb kunnen aanschouwen..

Groetjes uit Engeland

Maaster die fiets +ralf+ :winner:.
Je hok ziet er zeer geil uit vooral de voorkant :~ . achterkant wat minder.

Spreek je Dushi

ding ziet er vet uit
eerste meters knalde die ook aardig van ze plek!
spreek je nog wel ff over een afspraak

edit: bob onder rick's account

Ghallo,

zo nog ff wat laten horen van mijn kant Helaas niet @ sittard aanwezig kunnen zijn . Wel ben ik in Nijmwegen geweest, wat zeker een goed verlopen is (baan top/startsysteem goed).

Door wat tegenslagen met een x aantal cilinders Zat er op Nijmwegen (ook @ rotterdam) een 6T op. Deze cil is gewoon niet kapot te krijgen :W En het knalt nog aardig 8)

1e run 7.60 met reactie 0.03
2e run 7.8x met bleeh reactie
3e run 7.55 met reactie 0.00 :W

Lang niet gek dus voor een standaard 6T . Ik denk dat ik wel aanwezig ben @ Meppel 3 (zaterdag dan). Heel misschien zet ik voor de laatste wedstrijd miijn 7T er nog 1 x op. Wat er verder met de Jog gaat gebeuren weet ik niet. Denk heel eerlijk gezegd niet dat hij er in 2008 ook nog zal zijn. (iig niet in mijn bezit :+ )

Hier wat foto's van Nijmwegen !

Last edited:
Ding ziet er echt vet uit Rolf!
Heerlijk laag en een echte sprinterlook. Knalt ook nog als een gek met een 6T. Goed bezig, ook in meppel aanwezig? Dan moeten we maar eens een sprintje wagen

No0h rolf me zuiger werkt als een tiet denks

188.5 kmh! doodziek er is niemand over heen gegaan vanmiddag heeft er nog een runner 200cc opgestaan die niet verder kwam dan 184 oftewel

je beker staat bij me thuis

feli:*