This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Jog

grappig filmpje Rolf!

Nou wil ik je ook nog eens bedanken voor die Tap op te sturen naar marco :# :*

Lekkahre burn,,,
Die JEEWEE kon zun hande weer niet thuis houwe zie/hoor ik
En dan te denke dat wij ernaast lage...:S

Tot Meppel,
Oi

wat vet man!! die rolling burnout is echt super tof rolf!! ik wou dat mijn bandje zo ziek rookte :W

maar geen filmpje van je uiteindelijke burnout, waar ie kaboem zegt??

groetjes

Nope.. helaas niet was eigelijk de enige die filmde/fotos maakte en op dat moment had ik alleen de photocam in mn hand.

ff een klein updatje

nieuw bandje voor gemonteerd staat irl echt vet :W

hoop btw dat ie er 8 july er weer vers bij staat

Greetz

Last edited:
klopt

gelukkig ben je irl ook zo bij-de-hand :L

Maar goed, zal morgen ff wat meer foto's posten van: waar-ik-mee-bezig-ben-om-het-een-echte-update-volgens-tjoener-michel-zn-eisen-te-doen.

:W

Last edited:
Tis gewoon een deestone idd . Die bandjes staan altijd wel fijn en et scheelt ook nog een bonk gewicht .

Band gesponserd gekregen? Geloof dat mijn bankrekening ook nog ergens op wacht

Op een zip zoals die van Gideon staat de band vet, ben benieuwd.

Zo ff een updatje voordat we op vakantie gaan

Zoetermeer achter de rug !

Voor Zoetermeer nog wel wat tijd gestoken in de jog; o.a staaf nieuwe wielnaaf etc. Hier echter geen koewle 'how it's made' foto's van . Alle kappen er-op geschroefd :+ met schade etc (kapschade wordt geregeld) en gaan. Met als resultaat 7.29 sec incl 0.08 reactie tijd geloof ! Lang niet verkeerd dus !. Helaas ging mn koppaking eraan dus hij lekte hier en daar wat water :X

Ding ging steeds slechter lopen, maar mn starts werden wel beter. Nog een paar runs getrokken met een tijd van 7.37 -> reactie tijd 0.04. Uiteindelijk door naar de omloop. Hier een tijd neergezet van 7.44 met reactie tijd van 0.00 :W

Echt veel sneller ging het niet echt

Denk ook wel dat iedereen mn meesterlijke run heeft meegemaakt @ minibike Benelli Was wel helemaal kapot toen ik aankwam, maar dat maakt niet uit

Ik hoop dat ik @ sittard aanwezig ben om de tijden te verbeteren

Greetz

@ start

Tijdens buren ff waterspuwen :X

Start in de kwart-finale, tegen karsemeijer (reactie-tijd 0.00)

hahaha , geen woorden voor :W

Start :W

Finish 8)

Zullen vast nog wel meer foto's zijn, geen zin om ze allemaal te posten , Wat wel echt grappig was is dat er @ lijsten stond: nr 39 met fiets 8P