Easy Riders Rolf ewehem 5 April 2007 #321 Hello, rara wat ik zaterdag kan ophalen De kleur zien jullie vanzelf wel, ik heb het zelf ook alleen nog maar gezien op een vlakje van 10mm bij 10mm.. Wat betreft het blokje.. als het goed is heb ik op tijd mn 7T trg dus denk wel dat ik daar nog ff wat avonduurtjes in knal! tot snel <]
Hello, rara wat ik zaterdag kan ophalen De kleur zien jullie vanzelf wel, ik heb het zelf ook alleen nog maar gezien op een vlakje van 10mm bij 10mm.. Wat betreft het blokje.. als het goed is heb ik op tijd mn 7T trg dus denk wel dat ik daar nog ff wat avonduurtjes in knal! tot snel <]
VRTROX DANNY 5 April 2007 #322 Als het net zoon mooi kleurtje krijgt als lucas zit het wel knor.. Suc6 dir mee! Bis woensdag Tjauw"
Plantje Retired :P 8 April 2007 #325 dat ''zwarte'' kleurtje is idd goed vet, ben idd ook erg benieuwd naar je totaalplaatje :W!!!
#Maik Full Carbon Zips 9 April 2007 #327 Kleuren zagen er heel vers uit rolf cker geen kleur die je een 2e ziet
Shuhad Dont hassel the hoff 9 April 2007 #328 Dus het is toch die vette blauw/paarse kleur geworden rolf? :winner: Kan niet wachten tot ik em een x bij je zie. latur :*
Dus het is toch die vette blauw/paarse kleur geworden rolf? :winner: Kan niet wachten tot ik em een x bij je zie. latur :*
ZipSjezer Easy Stuntin 9 April 2007 #332 ben echt benieuwd rolf, toen je zei dat die kleur het zou worden had ik mijn twijfels. maar vind hem zo op je voorkap echt fakkin nais.
ben echt benieuwd rolf, toen je zei dat die kleur het zou worden had ik mijn twijfels. maar vind hem zo op je voorkap echt fakkin nais.
[5th]patrick Kraken ? 9 April 2007 #334 verse shit rolfus maar hoe gaat er rijwind bij je rad komen ??
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 17 April 2007 #337 [5th]patrick said: verse shit rolfus maar hoe gaat er rijwind bij je rad komen ?? Click to expand... met ijsblokjes ! thomas
[5th]patrick said: verse shit rolfus maar hoe gaat er rijwind bij je rad komen ?? Click to expand... met ijsblokjes ! thomas
Shuhad Dont hassel the hoff 17 April 2007 #338 Nu je topic toch al gekickt is, heb je misschien al fotos met de kappen op je jogger?
Easy Riders Rolf ewehem 17 April 2007 #339 Post ik morgen wel ff, zodra mn jog thuis staat.. voor een lange tijd:|
Shuhad Dont hassel the hoff 17 April 2007 #340 wtaaaan? was het nog gelukt @ de bank vanmiddag? Of bleef die nsber stom doen :X