Originally posted by Thomas
als beide blokken hetzelfde zijn, dan zou ik zeggen:
koop dat waterpomp setje en probeer het erin te bouwen....
Dat setje was 12 euro dacht ik, dus het proberen waard toch?
Originally posted by Bart Nrg Mc2
De enige vraag die ik dan heb; zitten er extra uitsparingen in A.C.-carters?
Een L.C. heeft een dubbel gelagerde pompas, en de lagers zijn geborgd met een soort spanring [mensen die zich hier nix bij voor kunnen stellen; denk aan een circlip]... Hier zijn die uitsparingen voor nodig...
Ik vraag me dat af, omdat een Typhoon eerder op de markt was dan NRG/NTT, waardoor in '95 een modificatie aan het carter kan zijn geweest...
Ik denk dat in jouw geval [Typhoon >2000] de uitsparingen gewoon aanwezig zijn, en het geen enkel probleem oplevert...
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Volgens mij is die A.C. pen erin geperst... Dat kan nog wel wat kleine probleempje geven bij demontage...
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Volgens mij is die A.C. pen erin geperst... Dat kan nog wel wat kleine probleempje geven bij demontage...
Originally posted by B-100
mark, die ringen, dat zijn volgens mij die dingen die bij mij ook zo klote los kwamen, weet je wel, waar we mee zaten te kutten met die tang en die schroevendraaiertjes.
Originally posted by joophans
ik weet zelfs niet eens hoe ik een plaatje erbij kan zetten.
dus mark als je pics moet hebben TELL ME.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik heb net ff gekeken [bij een vooroorlogs Sfera-carter] en er zit toch echt een gat hoor
Originally posted by joophans
wat wimpie zegt klopt precies.
nu alleen nog even de pics erbij en dan is dit voor altijd duidelijk voor iedereen