Hoi mensen,
K had vandaag mn koppeling + poulies etc. naar de scooterboer gebracht, en die zou er een gele drukveer + nieuwe koppeling in plaatsen.
Kom ik hem ophalen, hebben ze een WITTE erin gedaan (had eerst rood), dus ik was btje pissig maar afgesproken met hen dat k hem eerst effe zou testen inc. afstellen, kijken of ik het goed lopend kon krijgen.
Overigens, oude koppeling was 2 segmenten std. oud model, nieuwe was (sort of) MHR model, 3 segmenten met omega std. veren.
Dat zou volgens hen voldoende zijn ookal had ik in mn oude segmenten koppeling 2 blauwe trekveren. Uiteraard was dit niet zo, zodra ik het gas ook maar aanraak pakt ie de koppeling al.
Anyways, voorbij de 25 km/u trekt ie PRECIES zo op als eerst, terwijl ik toch van rood naar wit ben gegaan. Eerst maakte ie een klein beetje overtoeren, nu IETSJES minder. Maar is dit normaal? Ik hoorde namelijk altijd dat rood véél zwaarder was in vergelijking met wit. En ik heb nix aan de vario (rollen / shim etc.) veranderd...
K had vandaag mn koppeling + poulies etc. naar de scooterboer gebracht, en die zou er een gele drukveer + nieuwe koppeling in plaatsen.
Kom ik hem ophalen, hebben ze een WITTE erin gedaan (had eerst rood), dus ik was btje pissig maar afgesproken met hen dat k hem eerst effe zou testen inc. afstellen, kijken of ik het goed lopend kon krijgen.
Overigens, oude koppeling was 2 segmenten std. oud model, nieuwe was (sort of) MHR model, 3 segmenten met omega std. veren.
Dat zou volgens hen voldoende zijn ookal had ik in mn oude segmenten koppeling 2 blauwe trekveren. Uiteraard was dit niet zo, zodra ik het gas ook maar aanraak pakt ie de koppeling al.
Anyways, voorbij de 25 km/u trekt ie PRECIES zo op als eerst, terwijl ik toch van rood naar wit ben gegaan. Eerst maakte ie een klein beetje overtoeren, nu IETSJES minder. Maar is dit normaal? Ik hoorde namelijk altijd dat rood véél zwaarder was in vergelijking met wit. En ik heb nix aan de vario (rollen / shim etc.) veranderd...