This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Drugs topic #7


Meestal pas als er nog een uurtje of 4 te gaan is.
ik ga ook nuchter al hard :+ Ik heb dan aan een halve al genoeg btw
 
Jullie gaan wel hard zeg...
Om te beginnen al een "drugs topic"...
Mag er dan ook een biertopic komen?
Dan kan ik wat meepraten.
De enige keer dat ik in aanraking ben gekomen met drugs is op GMM 2011.
Om 05.00 donderdagochtend na een 25 biertjes en wat tequila zetten een stel duitsers een blok cake op tafel.

Al 8 uur niets meer gegeten.
Je snapt het plaatje wel
Erin gevlogen van de honger...
Half uurtje later ,
amai...
 
Ik ga van spacecake uit Maar eerst dacht ik ook blok coke :+

Tis geen harddrugs topic toch? Wel grappig dat hier bijna alleen over pillen, cocaïne, kristallen, 2c-* word gepraat
 
Ben wel benieuwd waar de pillen nu worden geproduceerd,Haarlem was mijn nr.1 adres toen maar die is ontdekt/opgerold lang geleden.
Iemand een idee?
 
Ik ga van spacecake uit Maar eerst dacht ik ook blok coke :+

Tis geen harddrugs topic toch? Wel grappig dat hier bijna alleen over pillen, cocaïne, kristallen, 2c-* word gepraat

Het is vrij onduidelijk. En als ik genoeg coke opheb heb ik ook geen honger dus wie weer

En het is een drugs algemeen topic , maar zo zie je wel wat er meer gebruikt word :+
 
En het is een drugs algemeen topic , maar zo zie je wel wat er meer gebruikt word :+

Onder "onze" groep ja. Toch is dat moeilijk te bevatten hoor.
Hier in de buurt zie ik dat de gene die uit de stad komen vooral veel blowen en de gasten
die meer van het platte land en dorpen komen veel "harder" spul nemen.
 
Idd soms zijn hier bekende van me die hun hand er niet voor omdraaien om door de weeks als ze bij iemand thuis zitten of ergens buiten rond hangen een tikkel in te gooien. Er is hier op het ''platteland'' niet veel te beleven maar door de weeks tikkels begin ik niet aan Zijn dan wel slechte pillen die ze slikken maar gaat om het idee he
 
Snoepjes doordeweeks zie ik nooit. Jammer genoeg wel genoeg gasten die op de dinsdagavond gerust wat keta/speed/coke naar binnen werken..
 
Moooi

'T is dan wel een drugs topic, maar sommige dingen die ik hier lees, gaan toch wel redelijk ver..

Ieder z'n eigen ding, maar als je die verhalen dan leest van gasten die echt verslaaft raken, zou ik er echt niet aan beginnen...

Onder "onze" groep ja. Toch is dat moeilijk te bevatten hoor.
Hier in de buurt zie ik dat de gene die uit de stad komen vooral veel blowen en de gasten
die meer van het platte land en dorpen komen veel "harder" spul nemen.

Snoepjes doordeweeks zie ik nooit. Jammer genoeg wel genoeg gasten die op de dinsdagavond gerust wat keta/speed/coke naar binnen werken..

Haha echt he, eerst teringzooi slikken om vol te spacen en daarna weer aan de teringzooi om van de eerdere teringzooi af te komen. En later maar afvragen waarom ze zo geflipt zijn geworden.

Hier in de randstad/Adam zijn er misschien meer coffeeshops..

maar voor de rest ook genoeg te krijgen aan hard drugs

Dit is juist het voorbeeld van je grens kennen !?
 
De paarse driehoeken zijn hier in de buurt inmiddels uitverkocht.
Nu heb ik rode eekhoorns zouden nog sterker moeten zijn
Ben benieuwd wat dat weer word op Qbase :+