Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
Iemand hier ooit ketamine gebruikt? Zoja, hoe was dat?:)

VAAG :#

desorientatie, moeilijk of niet kunnen lopen, nergens meer wat van snappen.
wel leuk spul hoor :)
2 a 3 puntjes voel je je al aardig vaag van, werkt dan zon 45 min tot 1 uur.

zelf al eens 2 goede lijnen op, toen ben ik 2 uur niet van m'n plek gekomen :+

je hebt ook 2 soorten verder S-ketamine en R-ketamine.

wil je in een K-hole belanden beter de R-ketamine zoeken. die is net een tikkie vager ;)
 
2 25L emmers...
1 zeef
1 boormachine met mixer erop
5 killo ijs
ijswater

hoe kouder hoe beter, schijnt de thc sneller van knipafval te halen.... gewoon water/knipafval/ijs/mixen met boormachine 15 min lang..

afval eruit, en water er goed uitdrukken... uur of 2/3 laten staan... dan water rustig in andere emmer gieten en proberen bezinksel onderaan emmer te houden (volgende x gebruik ik glazen flessen)

als je uiteindelijk alleen bezinksel over hebt, dit op een keukenpapiertje uitdrogen. en dan kneden (oven in of gewoon laten drogen)
 
Oke, nice.. Ik lees ook wel eens dat mensen het zeven en dat vervolgens keihard aandrukken en persen, en in de oven doen, maar dan krijg je meer hardere hash dacht ik..
 
Ketamine...

wil je in een K-hole belanden beter de R-ketamine zoeken. die is net een tikkie vager ;)
Bedankt voor de info;)

K-hole zullen we maar niet doen he, eerste keer enzo...:p

Ga volgende week zaterdag naar een feestje, en werd gevraagd of ik op de after misschien eens keta zou willen gebruiken. Aangezien ik overal voor open sta heb ik me er even in verdiept en lijkt me wel leuk, maar dan wel een zeer kleine hoeveelheid:)
 
daarom, pak gewoon 2 a 3 sleutelpunten....

vergeet het niet om het eerst goed te crushen, want anders is het niet lekker voor je neus ofzo :p
 
Een vriend van me gebruikt keta als oplossing en dan als neusspray. Ook gewoon tijdens uitgaan. Ideaal mee te nemen ook. :)
Gast heeft ook zo'n wiet-vaporizer en neemt dat dan ook gewoon mee met uitgaan heh. Hij zegt gewoon dat het zijn astma-apparaat is en iedereen gelooft het nog ook als hij midden op de dansvloer staat te gebruiken. 8P

Btw een andere gast dan die van de ayahuasca. :)
 
sorry ben niet zo into benamingen :p

maar ik hou er 2 ''soorten'' er op na... aangezien ik de water van eerste bezinksel opvangt en nog een keer laat staan.. hierdoor krijg ik dus 2 soorten..

de eerste is wat groffer, voel je duidelijker (komt best hard in)

en de 2e is wat fijner, milder/lichtjes...

ik zelf vind de 2e veel lekkerder, maar vrienden hebben dan liever de eerste. Ik zelf rook niet echt om helemaal stoned te worden, voor slapen gaan 1tje vind ik veel lekkerder.
 
Zeg ik vroeg me af.
Laatst had ik een nogal grote joint met een vriend van me gedeeld, het was de eerste keer voor ons beide.
Was wel lache in het begin maar op een gegeven moment voelde ik alles tintelen en ik zag niks meer helder alles flitste voorbij.
En ik was echt aan het stresses dat ik niet flipte ofzo.
Ik vind het best tof maar ik wil de volgende keer niet zo stressen enzo.. zou ik te snel gerookt hebben ofiets?
En een jonge vertelde me ook dat je bewusteloos kan raken als je nog 'beginner' bent..
 
Last edited:
Je krijgt er ook aambeien en haaruitval van, raakt aan de schijterij, je kan een week lang niet eten, wordt depressief enz, enz. als je een Dikke joint rookt
 
hoe je erop reageert is net als bij elke ''drugs'' verschillend per persoon... Als je voor 't eerste keer gaat gebruiken, zorgen dat je relaxed/lekker in je vel zit.

trouwens is wiet van coffeeshop laatste tijd erg matig, + dat je niet weet wat er tegenwoordig allemaal in zit (Chemicaliën/olie)

weet niet hoe het gerold was, maar misschien iets teveel voor eerste keer?
hou het volgende keer op 4/5 hijsjes de eerste half uur.

ik word er slaperig van, ga er zo lekker van slapen :p (vroeger behoorlijk verslaafd, nu gelukkig af en toe gebruiker.)
 
Aha, we hadden er we een stuk korten over gedaan dan een half uur.
Dan weet ik dat.
Klasgenoot had het geregeld en gedraaid voor me.
Hij had tabak van een sigaret erbij gedaan.
Bedankt!
 
moet je ook liggen hoor, ken mensen die snuiven/aan de pillen zitten en niks met wiet hebben... ik heb dan weer niks met pillen ed.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top