Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
zorg vooral dat je lekker op je gemak bent, zorg voor een paar lekkere sapjes en een lekker muziekje.
wat ook leuk is om eens een film aan te zetten (gewoon zonder geluid). een film met mooie apparte beelden zoals avatar ofzo.

dan moet het wel goed komen :)
 
ik heb het beetje op gezocht maar wat moet ik me er bij voorstellen ?
Je bent gewoon 10 uur lang helemaal de weg kwijt en alles beweegt en je denkt da je kan vliegen ?
 
het zijn geen hallicunatie's maar visual's.

dus je ziet geen dingen die er niet zijn, alles is gewoon anders.
alles beweegt wat, is kleurrijker enz.

dat je denkt dat je kan vliegen is wel bullshit :p

http://www.neave.com/strobe/ en klik op "click me to get trippy"....
kijk daar 30 seconden in en kijk je kamer rond.

als het lukt dan heb je heel lichtelijk het idee ervan. maar je moet het gevoel ook gewoon hebben.
dingen als een trip is heel moeilijk uit te leggen. de meeste geloven je toch niet als je het echt uit kan leggen :#
 
Woorden schieten echt tekort voor een goede uitleg van zo'n dergelijke trip. En het meeste wat je erover vind zul je waarschijnlijk wat zweverig vinden of je vind van die onzin dat je dingen gaat zien/denkt dat je kunt doen oid.

Het is eigenlijk alsof je weer kind bent. Alles is volledig nieuw voor je en je bent super nieuwsgierig naar wat 't is. Het is alsof je zintuigen een soort reset krijgen en alles wat wordt opgevangen is fucking mooi.
 
Woorden schieten echt tekort voor een goede uitleg van zo'n dergelijke trip. En het meeste wat je erover vind zul je waarschijnlijk wat zweverig vinden of je vind van die onzin dat je dingen gaat zien/denkt dat je kunt doen oid.

Het is eigenlijk alsof je weer kind bent. Alles is volledig nieuw voor je en je bent super nieuwsgierig naar wat 't is. Het is alsof je zintuigen een soort reset krijgen en alles wat wordt opgevangen is fucking mooi.

mee eens! :)

vooral met de eerste keer sta je echt even te kijken van wat je overkomt, want het is echt heel appart.
 
ik heb het beetje op gezocht maar wat moet ik me er bij voorstellen ?
Je bent gewoon 10 uur lang helemaal de weg kwijt en alles beweegt en je denkt da je kan vliegen ?

Vriend van me had het ook gedaan in de jungle van Colombia ofzo. 3 dagen in een tentje met van die indianen die dan op je letten tijdens de trip. Duurde volgens hem inderdaad erg lang en hij dacht dus al die tijd dat hij een plankton was. 8P
 
Vriend van me had het ook gedaan in de jungle van Colombia ofzo. 3 dagen in een tentje met van die indianen die dan op je letten tijdens de trip. Duurde volgens hem inderdaad erg lang en hij dacht dus al die tijd dat hij een plankton was. 8P

En ondertussen wordt je arie flink uit elkaar getrokken door 1 van de Village People:#
 
nee heb geen plantjes :+

maar gewoon knipafval, koud water ijsblokjes emmer... en dan goed mixen met boormachine... knipafval eruit filteren, en laten staan...water uit de emmer halen, voorzichtig... paar keer herhalen, want 't gaat om de bezinksel onderaan de emmer.
 
Vriend van me had het ook gedaan in de jungle van Colombia ofzo. 3 dagen in een tentje met van die indianen die dan op je letten tijdens de trip. Duurde volgens hem inderdaad erg lang en hij dacht dus al die tijd dat hij een plankton was. 8P

T komt ook uit z-amerika vandaan. Daar heb je ook veel plekken waar je 't kunt gebruiken. Deze worden geleid door shamanen of medicijnmannen. Dit zijn in feite gewoon mensen die verstand en veel ervaring hebben met allerlei verschillende substanties uit planten, zoals DMT.

Hier is een docu van 30 min ( in 4 delen ) over een dude zijn ervaring met deze drug in z-amerika: [ame="http://www.youtube.com/watch?v=D7C-Z3GzIxY"]YouTube - [Ayahuasca] The Man Who Drank the Universe 1-4[/ame]
 
Ketamine is echt love it or hate it.

Ikzelf vind het wel heel vet om te doen. Maar ken genoeg mensen die het na de eerste keer nooit meer aanraken. Aangezien het op 4 niveau's kan met keta.

De eerste 2 kan iedereen wel handelen. De laatste 2 zijn wel heel heftig. Zo kan je uit je lichaam treden en het gevoel hebben dat je uit 2 personen bestaat. Ik raad ook dit niemand aan zonder goede begeleiding van een ervaren persoon. Zelf dan kan het behoorlijk angstig zijn.

Ik heb zelf eigenlijk wel alles met keta meegemaakt. Heb zelfs 2 keer toe vrijwillig voor een k-hole gezorgt. Ik ben gelukkig niet zo bang voor wat er met me gebeurd in een k-hole. Maar ik kan best geloven dat iemand als de dood is voor wat er in een k-hole gebeurd.

Daarom moet je zoiets alleen doen als je heel sterk in je schoenen staat en met iemand erbij met goeie ervaring.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top