Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
nou ik adviseer je het niet te doen, door te snuiven ga je er vaak alleen maar over lopen
malen en doen.
straks krijg je zelfmoord neigingen en dat wil je je naasten toch niet aan doen?
het beste is om hulp te zoeken bij een kliniek of een psychiater.

kijk ook even hier voor meer info over allerlei drugs.
http://www.drugsinfo.nl/

gegroet, dokter bibber
 
inderdaad.... slecht excuus, omdat ze in je auto ingebroken hebben. wat je waarschijnlijk geld kost/gaat kosten. ga je snatsen, waardoor het alleen maar duurder voor je wordt
 
ik vind het een teken van zwakte als mensen drugs gebruiken om hun problemen....

als je gebruikt, doe het dan om een recreatieve reden en met mate.
jezelf in de hand hebben is ook altijd wel fijn.
 
dat word lekker kotsen :#
word je vaak eerst wat misselijk van en kun je overgeven. maar dat
verdwijnd vanzelf.

het bevat DMT, dus kan best heavy zijn.

neem er wel de tijd voor natuurlijk, zoals met elke psychedelica.
 
Yea, je kan ook diaree krijgen, heb er al wat ervaringen over gelezen, maar schijnt echt bizar intens te zijn. Heb dan 3 keer truffels gedaan, was elke keer wel fucking mooi.
Vriend van me zal ook voor lsd en misschien DMT zorgen, hij weet er ook wel het een en ander van uit boeken over bijv DMT die hij heeft gelezen. Informatie erover is dus wel.

We willen 't dan ook wel onder begeleiding doen omdat het echt zwaar kan zijn.
 
ik vind het een teken van zwakte als mensen drugs gebruiken om hun problemen....

als je gebruikt, doe het dan om een recreatieve reden en met mate.
jezelf in de hand hebben is ook altijd wel fijn.


Heb mezelf wel in de hand , maar was goed pissed natuurlijk omdat van alles hadden meegenomen. Niet gelijk denken dat ik verslaafd ben hoor :7
 
Yea, je kan ook diaree krijgen, heb er al wat ervaringen over gelezen, maar schijnt echt bizar intens te zijn. Heb dan 3 keer truffels gedaan, was elke keer wel fucking mooi.
Vriend van me zal ook voor lsd en misschien DMT zorgen, hij weet er ook wel het een en ander van uit boeken over bijv DMT die hij heeft gelezen. Informatie erover is dus wel.

We willen 't dan ook wel onder begeleiding doen omdat het echt zwaar kan zijn.

zal wel eerst voorzichtig beginnen kwa dosis. eerst kijken wat het met je doet.
LSD staat nog wel in mijn lijstje, DMT weet ik nog niet.

4-AcO-DMT is nog wel iets wat ik eens wil proberen.
de werkende stof daarin zit ook in paddo's, maar het voelt veel schoner aan dan paddo's.
ook minder bodyload en minder duister.
beter te handelen, paddo's vond ik te chaotisch.

Heb mezelf wel in de hand , maar was goed pissed natuurlijk omdat van alles hadden meegenomen. Niet gelijk denken dat ik verslaafd ben hoor :7

dan nog.... snuiven om je problemen of omdat je boos bent, sja.
 
Ik snuif meestal alleen als ik heb gezopen.
En toevallig had ik die avond flink gezopen, en dan kwam ik bij mijn auto en was er ingebroken. Toen had ik zo iets van fuck it..
 
nja dan nog.... maar laten we daar geen hele discussie over gaan voeren.
ik denk daar zelf heel anders over, en dat zal ik ook blijven doen :)
 
denk dat ik dat ook maar ga doen, maar dan met een tripje.

word er ingebroken, en dan even snel een tripje 2c-p doen van 15 uur :+

ja moet wat als je geen coke meer snuift he :#
 
in t weekend van 8tm11 april ayahuasca trip, goede voorbereiding is wel een vereiste met zo'n psychedelische drugs..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top