Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
Als je iets eenmaal gedaan hebt dan is je vooroordeel meteen weg..

Als je er wat over leert ook ;)

Ik wist nooit echt wat het was, dacht altijd dat het maar voor gekke mensen was, die zware problemen hadden ofzo, weet ik het. Maar het maakt je brein meer open als het ware. Je neemt dingen anders waar dan zonder de drugs, de drugs halen barrières weg. Wil niet zeggen dat het goed/slecht is. Psychedelische drugs zijn gewoon een soort extensie van 't lichaam, net als dat je met een microscoop vet kleine dingen kunt zien die voor 't blote oog er totaal anders uit zien.
 
mooi omschreven :)

zo denk ik er ook over. mits je er fatsoenlijk mee om gaat is het goed, dan kan er over het algemeen ook weinig mis gaan.
als er iets mis gaat ligt het toch vaak aan de gebruiker zelf, sad but true.
of mensen met psychische klachten die lekker aan de speed gaan oid, dat werkt ook niet goed samen.
 
Verantwoord gebruik is niks mis mee. Met verstand en niet te vaak.

Van die kneuzen die zich elke avond kapot blowen heb ik minder mee. Maar goed als hun er blij van worden vind ik t prima. Vind t alleen wat zonde.

Vind wiet sowieso trieste drugs maar dat is omdat ik er zo sloom van word :P
 
roken in de slaapkamer vind ik echt not done.... maar dat komt mischien omdat ik zelf niet rook :)

die ene keer dat ik blow is wel te verwaarlozen :P

doe mij maar andere dingetjes :#
 
Als je er wat over leert ook ;)

Ik wist nooit echt wat het was, dacht altijd dat het maar voor gekke mensen was, die zware problemen hadden ofzo, weet ik het. Maar het maakt je brein meer open als het ware. Je neemt dingen anders waar dan zonder de drugs, de drugs halen barrières weg. Wil niet zeggen dat het goed/slecht is. Psychedelische drugs zijn gewoon een soort extensie van 't lichaam, net als dat je met een microscoop vet kleine dingen kunt zien die voor 't blote oog er totaal anders uit zien.

Alleen zie je met een microscoop dingen die er WEL werkelijk zijn :+

Zodra je jezelf in een bepaalde drug verdiept worden er inderdaad vaak vooroordelen van 'anderen' weggehaald ja! Verdieping is onderdeel van gebruiken met verstand :P
 
Alleen zie je met een microscoop dingen die er WEL werkelijk zijn :+

met psychedelica zie je eigenlijk geen dingen die er niet zijn. alles is anders, maar je ziet
geen kabouters voorbij wandelen ofzo.
het is wel mogelijk om te hallicuneren, maar dan moet je toch wel godskolere ver zijn zeg.

voor mij zou dat ook niet hoeven trouwens, doe mij maar gewoon een flink potje visuals en
slap gelul :#
 
JohnnyP

''sorry ben niet zo into benamingen :p
maar ik hou er 2 ''soorten'' er op na... aangezien ik de water van eerste bezinksel opvangt en nog een keer laat staan.. hierdoor krijg ik dus 2 soorten..
de eerste is wat groffer, voel je duidelijker (komt best hard in)
en de 2e is wat fijner, milder/lichtjes...
ik zelf vind de 2e veel lekkerder, maar vrienden hebben dan liever de eerste. Ik zelf rook niet echt om helemaal stoned te worden, voor slapen gaan 1tje vind ik veel lekkerder.''


Ik bedoel dat als jij 1 gerookt heb voel je je dan zwaar
zeg maar niet van je plek tekrijgen (stoned) versteend of
krijg je dat energieke gevoel,je bent dan niet sloom en lui
maar voel het effect alleen in je hoofd zeg maar een licht/zwevend gevoel?
Die fijnere of de 2e zoals jij aan geef is de kwaliteit en is zeer gewild onder de hasj rokers.
Op wiki is een betere uitleg http://nl.wikipedia.org/wiki/Hasjiesj
Ben wel benieuwd nog nooit ice o lator manier zelf geprobeerd.
Ook al eens olie gemaakt?
 
Last edited:
Sommige dingen vind ik wel echt te ver gaan.
Jongen uit me klas zit vol op de speed en stond maandag en dinsdag helemaal strak
 
Ja als je blijft nemen.... :)
Als ik zaterdag aan de pep ga zie je het maandag en dinsdag niet meer hoor.

Ja.... vermoeidheid.
 
Ja als je blijft nemen.... :)
Als ik zaterdag aan de pep ga zie je het maandag en dinsdag niet meer hoor.

Ja.... vermoeidheid.
 
Ik bedoel dat als jij 1 gerookt heb voel je je dan zwaar
zeg maar niet van je plek tekrijgen (stoned) versteend of
krijg je dat energieke gevoel,je bent dan niet sloom en lui
maar voel het effect alleen in je hoofd zeg maar een licht/zwevend gevoel?
Die fijnere of de 2e zoals jij aan geef is de kwaliteit en is zeer gewild onder de hasj rokers.
Op wiki is een betere uitleg http://nl.wikipedia.org/wiki/Hasjiesj
Ben wel benieuwd nog nooit ice o lator manier zelf geprobeerd.
Ook al eens olie gemaakt?

Olie krijg je als je de THC gaat persen om er daadwerkelijk Hasj van je maken.
Is dus niets bijzonders aan.
En het verschil tussen de soorten zijn Sativa of Indica.
De Indica zorgt voor een stoned/zwaar gevoel. Dit is bijv, een White widdow ofzo.

De Sativa zorgt voor de Up-High , de meeste Haze soorten zijn Sativa. Zelf heb ik dan een Amnesia vaak. Lekker van smaak en een lekkere rustgevende high.

Alleen ik rook t niet , ik heb een verdamper.
deze heb ik staan
luxegrootcompleet.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top