Drugs Topic #4

Status
Not open for further replies.
Onder invloed van mdma wordt de intensiteit van de muziek veel groter.
Het euforische gevoel wat je dan heb is niet op een normale manier te verkrijgen.

Mja, weet menigeen hier die goed van de kaart is op een feest, nog wel hoe het feest was?

Ik heb drugs op een feest iig vaarwel gezegt. Pillen heb ik alleen op Decibel en Masters of Hardcore PP gedaan. Op Decibel merkte ik na 9 mitsu's nog niets, en op masters was ik na 1,5 helemaal de weg kwijt.

Ben vaak genoeg misselijk van de pep geworden. Heb 10x staan kotsen op Dominator, op Defqon heb ik bijna een paar keer staan kotsen, Masters in de Brabanthallen heb ik 5x staan kotsen. Enkel Ground Zero was die goed gevallen.

Kweet niet wat het is, maar kan er waarschijnlijk gewoon niet tegen (niet op een feest iig)

Heb Decibel gewoon nuchter doorstaan, en heb gewoon 4 uur lang achter elkaar staan stampen. Toen maar even lekker een patatje gegeten. (iets wat met pep compleet onmogelijk is) Voortaan gewoon zonder droegs een feest door staan :W

Vind feesten nuchter of dronken ook prima te doen inderdaad.
Soms neem ik wat coke mee voor als ik moe word :P

MDMA was vorig weekend wel even een hele nieuwe ontdekking. Vond het een relaxe drug waar je niet wazig van word, alleen waus zeg maar, maar ik kon nog normale gesprekken voeren :P

Zou GHB ook wel eens willen proberen... mensen hier ervaring daarmee? 1e keer gewoon 5ml naar binnen gooien? of beter rustiger beginnen oid?

hoeveel ml is t verschil tussen een overdosis en goede uitwerking?

Het aantal ml tussen goede werking en overdosis is moeilijk te zeggen. Ligt er maar net aan hoe sterk de ghb gemaakt is.

Zal ook niet de 1e keren op een feest doen.

De grens tussen overdosis en goede werking ligt in mijn ervaring toch ver uit elkaar.
Ken genoeg mensen die een flugel flesje in 1keer leeg drinken, ze zijn dan wel goed van de kaart maar meer ook niet.

Als het je eerste keer is kan je best wel rustig beginnen, beter eens bijnemen dan de eerste keer teveel nemen :).

Zou GHB ook wel eens willen proberen... mensen hier ervaring daarmee? 1e keer gewoon 5ml naar binnen gooien? of beter rustiger beginnen oid?

hoeveel ml is t verschil tussen een overdosis en goede uitwerking?

Ghb moet je echt kennen.. ik haal nu al een tijd bij dezelfde gast ,dus heb ik altijd hetzlefde
Je moet G gewoon aanvoelen.. al is dat moeilijk omdat je van de ene G kei hard nok kan gaan na 2 buisjes..
En die andere kun je blijven pakken zonder nok te gaan maar dat je wel optimaal gaat..
Ik koop daarom ook altijd best wel grote hoeveelheden voor mezelf, zodat ik altijd me eigen G heb.
En dus altijd dezelfde die niet kwa werking anders is..
Ik zou beginnen met een half buisje.. mocht je er na 3 kwartier niks van voelen,kun je nog een halve pakken..
Als het goede is moet ie echt wel gaan werken..
Ik werk altijd met buisjes dat is ideaal omdat je ALTIJD dezelfde hoeveelheid pakt als Bijv. een cola dop.

Ja had al begrepen dat je t best een buisje of een spuitje kan gebruiken om te doseren.
De eerste keer zal ik niet op een feest doen btw.

Bedankt voor de info, ik ga eens informeren naar de prijzen ed.

Ghb ben ik ook wel benieuwd naar. Genoeg mensen die ik ken die het nemen. Toch nooit echt de behoefte gehad om te nemen. Zal er vast wel een keer van komen. Ga zowiezo niet ergens op een feest of iets dergelijks nemen de eerste keer. Lekker thuis proberen lijkt me het beste.

Hou het wel ff op me pep en pillen af en toe.

Al is die pep die ik nu heb wel heeeeel erg sterk zeg. Heb meer het gevoel dat het dex is. Ook kwa werking en dergelijke.

Ik heb 't een keer geprobeerd en begonnen met een half buisje, 3 kwartier later de rest, maar geen resultaat..

Pillen/mdma op een feest nog nooit gedaan.
Met de goeie mensen leef ik op bier en een blowtje en lach ik me de hele dag de blubber.

Björn: Is ook erg sterkte afhankelijk hoor hoe G zijn werking geeft.. Daarom moet je het ten alle tijden met iemand doen die het vaker gedaan heeft..!!

Status
Not open for further replies.
Back