Drugs Topic #4

Status
Not open for further replies.
Vandaag deze gekocht

SKS_Airchamp_pro.jpg

En 2 van deze

Kayser_slagroompatronen_2x50.jpg

Daarnaast gaan er nog wat pillekes, sos en keta mee :#

Word een leuk weekend :D

Kan er hier nog IEMAND aan goede P's komen? Heb volgens mij al jaren geen goede meer op, ben er wel weer eens aan toe. Ik wil er best goed voor betalen. PM'en mag :)

Gast waar ik mee werk zit nogal tot zn oren in die zooi. Kan het zaterdag wel vragen? Zelf is hij ieder weekend ook als een wagenwiel.

Vraag maar ja, ze moeten wel echt goed zijn. Teringzooi kan ik zelf ook wel krijgen, en g of ket en andere shit hoef ik niet :P

Ik had afgelopen zaterdag op Ground Zero echt goeie shit :P Dingen waren echt superdik, wit en met een breeklijntje erop. Iemand anders hier ze al eens gehad? :+

[wannabe moddereter modus]Als mensen wat goede p's te bieden hebben kunnen dit beter even via pm doen, ivm het niet mogen dealen op het forum.[/wannabe moddereter modus]

@ Lars: Bij Profile, hangt gewoon bij de rest van de fietspompen. Kost 25 euro.

De N2O capsules zijn iets kleiner dan de CO2 capsules dus daar moet je even iets op verzinnen :)

Ik snap het niet.

Heb gister die lachgas patronen besteld, en kreeg vandaag mailtje dat ze op de post waren gedaan. Heb ik ze verdomme nu al binnen 8P

Hello peeps, ik krijg morgen van een collega 5 pilletjes om los te gaan op "the Qontinent" in België. Hij heeft ze laten testen en ze bevatten blijkbaar gemiddeld 120mg MDMA/stuk. Het is al een tijdje (lees: 4/5 jaar) geleden dat ik nog heb gepakt, dus ik ben zal maar zeggen weer een "beginner".

Ik ben wel vrij fors gebouwd ondertussen (105kg/1,96m), maar ik zat toch te denken om "om te beginnen" maar eerst een half pilletje binnen te duwen en dan eventueel later nog een halfje.

Wat is jullie idee hier van? Verstandig of beter gewoon die pil in 1x binnen mikken?

Alvast bedankt :)

Nope, ik zou lekker een halfie nemen;). Als dat goed aanvoelt kan je even later die andere halve nemen. Gelijk een hele (zeker 120mg) klapt er best in, ongeacht of je nu 60kg of 110 kg weegt;)

Status
Not open for further replies.
Back