Drugs Topic #4

Status
Not open for further replies.
iemand hier bekend met roze swirls? Ik heb ze deze keer wel laten testen en het ziet er goed uit!

iemand hier bekend met roze swirls? Ik heb ze deze keer wel laten testen en het ziet er goed uit!

Mensen over gehoord en niks anders dan goede dingen over gehoord.

Ik heb nu gele smily's gister in de kroeg maar ff getest en moet zeggen dat dat heel lekker ging :P

die zijn zo sweety!! daar heb ik flink op gestuiterd :)

Ik ook ;) Ging super. Kwam er lekker rustig in. Totaal geen space dingen. Gewoon super fijn gevoel. En vol energie. Is lang geleden dat ik zulke goede heb gehad. Maar even een voorraadje inslaan :)

Dit weekend eens MDMA geprobeerd. Vind het echt veel beter als pillen.
Je blijft er redelijk normaal bij, terwijl je toch lekker waus bent.

Na een paar pillen kan ik niet eens een normaal gesprek voeren, en met MDMA blijf ik redelijk functioneren :P

Daarom ook alleen nog maar MDMA voor mij.
't Is wel per persoon anders; de ene vriend van me ligt met z'n ogen rollend op de grond, de ander is totaal in zichzelf gekeerd en ik lul als een bezetene alsof ik wat biertjes en een blowtje op heb.

Heb 't nu een aantal keer gedaan en zo leuk vind ik 't niet meer.
Op een feestje zal ik 't ook niet zo snel doen.
Ik houd er niet van met me zure gezicht in bijzijn van veel volk te zijn en met een paar biertjes en blowtjes op lach ik me veel scheler.

Ik kan alleen deze info delen met jullie,Gister avond op Mystery land ging het al niet echt lekker met hem (stond veel te strak) een vriendin van me ging effe met hem lopen enzo toen ging het wel weer wat,terug weg naar huis in de bus begon hij ineens te trillen,hij ging out, hij heeft een hart stil stand gekregen,(overdosis)
Wat hij percies heeft gehad durf ik niet te zeggen(zodra ik dat weet laat het het weten)
Daarna is de bus gelijk de ambu tegemoet gereden alleen het mocht niet meer helpen helaas,ze zeggen dat hij overleden is in het ziekenhuis alleen dat geloof ik niet.
Dit is dus het verhaal.

Pff.. Naar om te horen, wij hebben lang in de bus gewacht en er kwam een ambu langs, wss was het deze dus!

Nogmaals gecondoleerd idd!!

Nou idd, als je dit soort dingen hoord ga je toch wel nadenken over wat je nou eigenljik aan het doen bent, gister ging het hier eigenlijk ook ff te gek, onder het mom laatste feest van de zomer, toch zeker 7 weggetikt, meerdere types, gelukkig ging ik erg goed, maar voor het zelfde geld, ga je net zoals jij nu beschrijft...

nogmaails gecondoleerd!

Wow sick verhaal man :( Gecondoleerd!

En baasje, ik heb er niet zo gek veel ervaring mee (zelf een paar keer MDMA geprobeerd), maar is 7 niet fucking veel voor op 1 avond? :?

Ik bedoel, heb je het de laatste jaren dan niet heel erg gek gemaakt dat je zoveel zooi op een avond nodig hebt?

Geen aanval trouwens, vraag het me echt gewoon af.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back