Drugs Topic #4

Status
Not open for further replies.
Mja, je kan op een gegeven moment best wat hebben, maar als ik ooit meer dan 3 pillen moet slikken om te gaan, dan zou ik toch wel even achter m'n oren krabben..

Dat vind ik dus ook, normaal neem ik er 3 mee, maar dit keer iets meer, plus dat vrienden ook extra mee hadden zeg maar... Iig te gek, daarom ga ik voorlopig weer even rustig aan doen;). Moet er wel bij zeggen dat 6 van de 7 pillen niet erg goed waren, maarja, als nog zeker te gek! Spijt: nee, je leeft maar 1 keer, maar ik zou het niet zo snel nog een keer zo bond maken. Had ook erg veel gezopen die dag en de hele dag lopen spacen...

het is niet zozeer een tolerantie
Je lichaam kan gewoon de dopamine of wat t ook is niet zo snel aanmaken
Dus heb je meer kunstmatig spul nodig voor t zelfde effect.

Dat is een ding wat zeker is.
Maar 't is ook niet alleen dat, je serotonine vult zich ook niet zo snel volledig aan.
Ik weet niet wanneer je vorige keer was, Baas?

Ja dat zeker, al hangt het ook van andere factoren af (als tijd, eten van te voren, maar vooral ook goede of slechte pil...). Nogmaals, ik ben niet iemand die elk weekend zo gek doet, dus ik ben er zeker niet trots op... Heb wel de dag van mijn leven gehad:P.

[ir]http://i25.tinypic.com/50mkpw.jpg[/ir]

Ik ken ze die er 10 + weg drukken, verschild per soort natuurlijk.

Normaal is 4 wel de max bij de jongens met wie ik altijd ga.

-edit- ff een pagina gemist, @ lars dus

@ Bjorn , dat bedoelde ik oa :P Ben niet zo in de medische dingen thuis :O

En in het geval van overlijden
Ik denk niet dat het zozeer hoeveel het was , maar wát het ( allemaal ) was

Ik heb vrijwel altijd al gehad dat ik compleet van de kaart ben na 1 goede pil, ga dan al kneiter hard en ben nergens meer weg te slaan.. (ook niet meer van de pillen, eerste keer ging het dan ook meteen fout aangezien ik na 6 stuks oid me ogen bijna niet meer in mn oogkas kon houden 8P)..

Delano, sterkte man ik hoorde het al van barry!

A.U.B ga nou niet met ze alle discussiëren over wat fout is en niet... :mad:

met alle respect !

gecondoleerd Delano sterkte ermee en voor alle na bestaande.

Gecondoleerd Delanow.

Ik gebruik nooit drugs. Maar wil hier toch even reageren omdat ik het wel allemaal interessant vind om te weten waarom jullie het op een feest gebruiken.

Als ik naar een feest als Mysteryland ga, kom ik dat terrein op, en dan barst ik al van de energie, en heb echt de dag van me leven. Wat is voor jullie dan de 'drive' om toch een pil te gebruiken?

Ik heb wel eens mensen gehoord over dat het dan nog vetter is, je leert veel meer mensen kennen e.d. en dat kan ik me dus moeilijk voorstellen, en als je zonder pillen minder mensen leert kennen vind ik het toch erg zwak. Maar aangezien ik het zonder al drugs al zo tof vind, wat was voor jullie dan de motivatie om het toch te gebruiken? Gewoon een keer proberen, of wat anders?

En vinden jullie een feest niet meer goed zonder pillen? Het is en blijft toch gevaarlijk imo. En dan hoor je wel mooi, dit kan niet fout gaat, dat kan niet fout gaan, maar ik zou het risico in ieder geval nooit nemen...

Bij mij was het voornamelijk nieuwsgierigheid, zeker omdat je het om je heen veel zag gebeuren. Ik kan zonder mezelf ook heel prima vermaken hoor, ik ben er zeker niet afhankelijk van, maar het extratje zeg maar wat je ervan krijgt is echt onbeschrijvelijk. Iemand die het nog nooit geprobeerd kan je het gevoel gewoon niet uitleggen.

Maargoed, ik heb mezelf maar voorgenomen om het weer iets rustiger aan te doen, sowieso waren de zomermaanden erg druk met feesten, en dat is wel aan het eind.

Status
Not open for further replies.
Back