Dragster genakt, nu een nieuwe kopen, welke?

Originally posted by Jasper:
schakel! schakel! SCHAKEL!
smile.gif
OKe dan!!, daar ben ik het helemaal mee eens.

Als je kan schakelen:

*Gilera GSM (snel, veel kw-tjes, heel ruig)
*Aprilia RS (snel zonder standaard cilinder, vette looks, rijdt super!)
* Derbi GPR ( vind ik wat vetter dan rs, van opvoeren weet ik niks van een Gpr, dat moet je maar even aan jasper vragen)

Als je niet kan schakelen:

Dna of een Puch Zip SP
dat zijn wel mijn favorieten.
mzzl



------------------
Gilera GSM, Giannelli uitlaat, Sproeier 84,met orginele tandwielen loopt 100, wind tegen 90, iemand achterop 95, wind mee, bijna 110 (km/h). 0-50 in 4.9 sec
 
ik zou toch weer opnieuw een Dragster kopen of

# een beta Ark.

# een Benelli 491

# een Formula 50

# een Appie RS
 
ik kon ook niet schakelen toen ik mijne kocht, middagje oefenen en woppa, rijden maar.............. echt makkelijk, alleen het wegrijden is ff wennen
smile.gif
 
Ik zou gaan voor:

1. Gilera DNA (met oude cilinder).
2. Weer een dragster in racingblauw.
3. Aprilia area met playstation kappen.
4. Beta Ark.
5. Yamaha Aerox.
 
Originally posted by Zevenhuizen:
Ik zou gaan voor:

1. Gilera DNA (met oude cilinder).
2. Weer een dragster in racingblauw.
3. Aprilia area met playstation kappen.
4. Beta Ark.
5. Yamaha Aerox.

Playstation kappen? waar? pic? hoe duur?
wink.gif


Wordt denk ik een Area 51 :p met een Giannelli uitlaat.
 
*Gilera GSM (snel, veel kw-tjes, heel ruig)
[/B]
-offtopic-
Hoe rijd zo een GSM onbegrensd?? En waar zitten de begrenzers? In de uitlaat en membraanplaatje heb ik gehoord??? Ik weet er misschien zo 1 staan... En verdere kwaliteit? Problemen mee gehad??
-offtopic-
 
Zo mag ik dat horen!
smile.gif

Area51 rules!

Kijk maar eens op www.apriliaarea51.com
en dan bij afbeeldingen.
Daar staat wel een Area51 Harada Playstation Special.
Over een weekje heb ik een gele Area51.
Staat ook wel op die site.
 
Ja dat ding lijkt me een beest
smile.gif


Ik vind de playstation kappen zelf niet zo mooi, ik hou niet zo heel erg van veel stickers enzo
smile.gif
Neem denk ik de donkerblauw/zwart versie.

Nog een vraagje, welke uitlaat van onder de 400 past goed op een 51? Ik dacht aan een Gianelli Shot, maar is die wel compatible zegmaar met de cilinder?

Oja en hoe zorg je ervoor dat je uitlaat niet al na een maand roestplekken heeft? En er zijn toch ook verchroomde uitlaten? Welke
smile.gif
 
Tsjah ach
smile.gif
Ik vind de area51 gewoon erg mooi, en ik hoor van veel mensen dat dat ding zelfs alleen al zonder proppen harder dan 80 gaat, yumm
smile.gif
 
Originally posted by minus0ne:
Tsjah ach
smile.gif
Ik vind de area51 gewoon erg mooi, en ik hoor van veel mensen dat dat ding zelfs alleen al zonder proppen harder dan 80 gaat, yumm
smile.gif

Klopt, maar hou er rekening mee dat dat ding loodzwaar is (112 kg?) dus snel zit je niet op de 80. Verder kan ik je een een Gianelli Shot aanbevelen. Volgens mij passen er trouwens niet veel uitlaten onder vanwege het frame.
mzl
 
De Shot past gewoon onder een Area 51... Dat hij 80 loopt onbegrensd, is een bekend feit, dat doet nl. elke onbegrensde Mina L.C. wel, da's dus nix bijzonders...

Greetz.
 
Geen SR2000!! Ding is gaar!! Ligt kut op de weg en motorisch best wel vaag. Klopt helemaal niks van. Heb er alleen maar ellende mee.

Ga voor area 51, rs, derbi gpr of gewoon weer een dragster.
 
zijn er dan helemaal geen speedfight fans hiero? ik weet wel dat ie niet zo snel is,maar hij is best mooi vind ik. persoonlijk zou ik weer een speedfight nemen,of nrg/runner/zip sp en heel misschien nog een aeroxje
 
Originally posted by re-mark:
Klopt, maar hou er rekening mee dat dat ding loodzwaar is (112 kg?) dus snel zit je niet op de 80. Verder kan ik je een een Gianelli Shot aanbevelen. Volgens mij passen er trouwens niet veel uitlaten onder vanwege het frame.
mzl


Mijn dragster was ook al 100 kilo zonder benzine, deze ook, dus daar ben ik aan gewend, werd er nooit uitgereden, ding trok retesnel op
smile.gif


[This message has been edited by minus0ne (edited 31 May 2001).]
 
Originally posted by speedfight is the best:
zijn er dan helemaal geen speedfight fans hiero?

ik vind de Speedfight niet echt mooi, maar hij heeft wel een errug kwalitatief blok, net als Honda
wink.gif


Greetz
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
ik vind de Speedfight niet echt mooi, maar hij heeft wel een errug kwalitatief blok, net als Honda
wink.gif


Greetz

Waarom ben ik het altijd met Daniel eens?
confused.gif
 
Waarom zou je nou als je 6000 pieken krijgt een NRG gaan kopen ??? maaarjah ... als je dat zou doen heb je wel nog ff wat zakgeld over.... das natuurlijk ook leuk ... maar schakel rijden = super relax. echt wel . nix te zeiken over automaat maaruh. mijn broer was ook al een sleutelaar , hij had op een moment 3 brommers ( ja k 1 scooter en 2 brommers) een susuki tsx 70cc (boh!-the power) en een zundap GTS(maar een gevaarlijk ding - 2 trommelremmen) . waar het dus op neer komt : schakelrijden = leuker rijden dan automaat ( = natuurlijk persoonlijke smaak..
smile.gif
)

------------------
-------------------------
#1=Sr www 99'-paar;custom build-SETUP:Gianelli beta pijp,geen vario ring,15% drukveer, rode malossi trekveertjes, nieuwe ori cil en krukas. top 85 o/t #2=Sr stealth 99'-special painted sharklook, ori pijp uit italie zonder prop met expansiedeel, 5,5 grams rollen, 15% drukveer, groene malossi trekveertjes. top 80 o/t.
 
Back
Top