This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dragster genakt, nu een nieuwe kopen, welke?

• Thread starter Thread starter minus0ne
  • Start date Start date
M

minus0ne

Guest
Me nieuwe zwarte dragster is genakt, stond gewoon aan een ketting aan het huis vast en ze hebben m waarschijnlijk gedemonteerd ofzo (scoot past namelijk niet door ketting).

Maargoed, verzekering dokt, en nu heb ik dus 6000 piek uit te geven aan een scooter

Nu zit ik te denken aan een Dragster World Championship replica of een Aprilia Area 51 of zoiets, het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar toch, misschien hebben jullie ook leuke suggesties

Zijn er dan zoveel Nrg-fans? Vind hem persoonlijk maar lelijk
...

Als ik het geld had, kocht ik (natuurlijk) een DNA...

Greetz.

Bart heeft smaak

------------------
Ik HAD een bloedmooie runner.. die crashte. Nu een DNA

Die DNA ziet er wel leuk uit, maar ik vind de zithouding niets... Ook is het spijtig dat ie geen versnellingen heeft... een brommer die er zo uit ziet verdient dat gewoon...
Ik heb hem zien rijden met een ninja twinner onder... staat heel mooi (kijk es op de site van Ninja...)
Ik zou voor een SR ditech gaan (mijn droom) In het geel natuurlijk

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Zijn er dan zoveel Nrg-fans? Vind hem persoonlijk maar lelijk
...

Als ik het geld had, kocht ik (natuurlijk) een DNA...

Greetz.

DNA is wel mooi maar...tsja, ik heb er ook nog aan ged8 maar als ik ALLE figuren zie die met een DNA rijden dan waag IK me er iig niet aan...

Originally posted by Bob:

Ik zou voor een SR ditech gaan (mijn droom) In het geel natuurlijk

Eerrrmmm .. ik denk eerder aan een nachtmerrie.

Ik zou een RS kopen vind ik mooier dan een DNA, of natuurlijk een Runner

Maar ik zou in ieder geval geen Dragster kopen die dingen zijn zooo lelijk (eigen mening).

Originally posted by Runner Rules !!:
Eerrrmmm .. ik denk eerder aan een nachtmerrie.
Ieder zijn mening hé... gelukkig maar. Anders reed iedereen met dezelfde brommer rond. Zou ook maar saai zijn ni??

dragster is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vet...... mja.. ik zou voor zipSP gaan toch.....en dan dna en DHAN pas dragster.....mja...
koop geen streetmagic.......
kutblok

ik zou voor de mH gaan, die vind ik echt wreed.. hmmmja das mijn smaak, de RS vind ik ook wel vet..

Pics? Want een mH zegt mij niks, een NRG ook niet (ben nog newbie)

Ja DNA.. dan liever een RS, maarja dat is weer zo kut met als je beetje baggage hebt enzo..

Ik vind de Ditech wel chill, maar rijd die echt 1/50? dat kan toch niet, zeker nie alsie opgevoerd is, hoeveel zou die gemiddeld rijden dan?

En tsjkah de Area 51, die doet wel

de mH is ook een schakelbrommer, 5999 pieken met een minarelli-schakelblok als ik me niet vergis..

zo dus

Daarbij is een aprilia Ditech zeker zuinig en als je een normale carb-scooter opvoert gaat ie ook meer verbruiken, dus naar verhouding is ie nog steeds stukken zuiniger, je bent alleen (nog) gelimiteerd aan de 90 km/h en lekker sleutelen is er niet bij..

als ik jouw was , koop geen MH een gozer uit me klas heeft hem en heeft er tot nu toe alleen maar ellende mee, ik noem ff wat , tank kuip al 2x spontaan gescheurd, onderkap al gescheurd zadel nu al voor de 2e keer gescheurd en de laatste tijd moet ie elke week naar de dealer om z'n ketting te laten spannen:-S. Oh ja MH is nu bezig om een nieuwe tankkap te ontwerpen van zachter materiaal zodat ie niet meer scheurd. En je uitlaat is binnen een week verroest. Als ik jouw was kocht ik een aerox en als je wat anders wilt koop dan maar een beta ark LC

mzzzzzzzzl Raymon

[This message has been edited by Raymon_K (edited 28 May 2001).]

Ik zou een goedkope 2e hands Zip SP kopen en die vet tunen

Maja, smaken verschillen idd

Greetz

Originally posted by minus0ne:
Pics? Want een mH zegt mij niks, een NRG ook niet (ben nog newbie)

Dus je weet niet hoe een Nrg eruit ziet?

Plaatjes van de eerste Nrg's kon ik ff niet vinden (kl*te geocities)...

Nou, dit is dus een Mc^2 (toevallig de mijne
)...

Dit is de nieuwe Mc^3, vind hem persoonlijk niet zo heel mooi, zeker niet in deze kleur...

Ook een Mc^2, wel een hele snelle
: de Sprinter van De Jager...

Greetz.