Drag Tracktorke !!

stunt lc said:
blower is gewoon een plaatwerkje lassen en op je motorkap zetten en verbindern met de carb via een buis . zo wordt er verse lucht in geduwt...:)
kheb pics maar moet ze no uppen en tis nu te laat ...


dus je gaat een plaatwerk om het vliegwiel maken?? daarboven op met die vinnen waar ook de ontsteking aan zit, moet kunnen, weet alleen niet of de motor nog genoeg koeling krijgt.... Moet je ff rekening mee houden correct me if im wrong
 
Roi said:
Het is gewoon een luchthapper...


Mm ik stel me een blower echt anders voor als een luchthapper, of haal ik nu enkele dingen door elkaar, ik werk er heel de week aan die dingen dus k weet niet of ik of jij het nou goed bedoelt, zal wele en misverstandje zijn, ik wacht rustig even de fotos af :) . of iemand moet ut me wat duidelijker uit kunnen leggen.
 
Als je ooit eens wat vragen hebt over dit, kan ik die misschien wel beantwoorden, de kampioen grasmaaier races woont 5 huizen bij mij vandaan
die rijden allemaal indd met cbr600 blok ze hebben ooit eens een topsnelheih van 130 gehaald maar het is gewoon eng om te zien.
de site is www.gazonmaaierracen.nl misschien wel leuk om keer te kijken Maar ik denk dat je uit dit standaard blok weinig snelheid kan halen.
 
Dennis001 said:
Als je ooit eens wat vragen hebt over dit, kan ik die misschien wel beantwoorden, de kampioen grasmaaier races woont 5 huizen bij mij vandaan
die rijden allemaal indd met cbr600 blok ze hebben ooit eens een topsnelheih van 130 gehaald maar het is gewoon eng om te zien.
de site is www.gazonmaaierracen.nl misschien wel leuk om keer te kijken Maar ik denk dat je uit dit standaard blok weinig snelheid kan halen.


Idd, denk dat je zonder echte versnelling kansloos bent... maar toch leuk om te proberen
 
maar dit ga ik wel volgen, mooi projectje.

en hoogste snelheid die mijn buren uit het standaard blokje hebben gehaald was 55 met niks geen trekkracht meer.
 
[OFF]Hier in mijn dorp (Lottum, Noord-Limburg) houden ze elk jaar de NL kampioenschappen grasmaaierracen(25 september weer) :W die gekke dinge gaan wel 160+ heb k me laten vertellen. Wat voor een blok ze erop hebben zitten weet k niet, maar ze gaan HARD, niet te faxe gewoon:p [OFF]

[ON] weer eens iets anders dan scoots :W , ga zo door zou k zegge!
 
Back
Top