dit moet mij is gebeuren hoor..

Rolf

Well-Known Member
In het centrum van Heerenveen zijn ook associaal veel rontondes. Je kan trouwens 's nachts wel lekker vlammen daaro
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Wat voor scoot is dat? Toch geen sr2000 die als een dwaas op de weg ligt?

Is zeker verrot voor je, hopelijk niet al te veel schade.
 
Originally posted by TheFugitive:
het is een sr www geel,.. zijn er vulstiften voor ofzo om die krassen weg te werken?

Je kan et best gewoon de kap overspuiten eerst diepe krassen behandelen met speciaal spul.

Er zijn wel lakstiften te krijgen maar daar word je scoot niet echt mooier van, was ook zo bij men Runner eerste eigenaar had krasjes weggewerkt met stift zag er niet uit valde vet op heb et nu beetje overgespoten is wel beter.
 
ik in het centrum van heerenveen ff de rontonde pakken voor 3kwart met 20 km per uur ging ik gvd op mijn bek!! ik snap er niks van maar het doet wel pijn
biggrin.gif
mijn knie is open gvd.... dat wou ik ff kwijt grote kras voor aan de zijkant.,..
 
pfff dit is allemaal niks joh. TV shop (of tellsell) heeft een veel mooier en beter produkt om krassen op te vullen. ben alleen naam kwijt.
smile.gif
 
haha ik had iets veel lulligers. kom ik aanrijden op school met mijn scoot:

Rmetscoot.jpg


zet ik 'm op zijstandaart, breekt die standaart af! ARG flikkert mijn scoot zo op de harde tegels. vette krassen op zijkap. heb ik die maar bestickerd.

dus mijn oplossing is: bestikkeren.

de krassen zaten waar nu blokken en 32 staat!
 
Originally posted by speedfight is the best:
heb je best mooi weggewerkt,die krasjes,heb ik bij mijn scoot ook zo gedaan,met stickers duzz

wat lul je nou.. 'heb je best mooi weggewerkt'.. je kan het niet eens zien of er WEL krassen zitten ofniet..


ps.. laat iedereen nou niet komen met een lame reply van.. .. nee je ziet het niet.. daarom is het mooi weggewerkt!
 
(diepe) krassen plamuren, eventueel weggeschaafde delen met polyestervezel eraankleien en vervolgens overspuiten.

Ik moet zelf alleen nog spuiten, ben wat harder op mn bek gegaan dan jij, maar ik heb de kleuren al staan.

sux6

DenniZ

------------------
Honda X8R-X in het Rood-Wit-Paars.
 
noem je dat flinke krassen?! moest je mijn kuip na mijn schuiver zien zeg, de gaten zatten erin.......................
 
Ik had ooit eens een paar hele lichte krasjes. Klein schuivertje over gras heen. Heb ik weggepoetst met commandant en daarna beetje was erover heen: als nieuw.
 
Ik pasgeleden dus ook, maar moet alleen nog gespotern worden, zo zag het eruit, vooral voor-zijkap was een hap uit..

zijvoor.jpg

zijonder.jpg

zijboven.jpg
 
Originally posted by Rogue six6six:
aanrijden op school met mijn scoot: blabla, plaatje...


Kun je eens stoppen met in elke topic die foto te plaatsen, je zit hier 2 weken ofzo, heb die foto al minstens 20 keer gezien...

Greetz.
 
Ik had ook flinke krassen op mn rechterzijkap, hoe ze er gekomen zijn is een raadsel, maar hier een foto ervan:
krasvoor.jpg


Toen heb ik die kap weggebracht naar mn werk, waar een werknemer 'm eerst nat geschuurd heeft (alle krassen wegschuren), toen in de primer gezet, en daarna een paar keer met de originele Peugeot-lak bespoten.
Het resultaat is zeer mooi, die kap is niet van de originele te herkennen.
krasna.jpg
 
Back
Top