digitale kilometerteller piaggio zip 4takt

zip50cc

Member
hoi ik zag laatst op instagram een foto van een digitale kilometer teller. ik zag dat het een teller was van aliexpress . ik weet alleen niet hoe ik deze moet aan sluiten . kan de originele piaggio teller kabel erin, kan iemand me helpen. ik post hier wat fotos van de kilometer teller. alvast bedankt4DAB7875-3A0D-4F6F-A347-36239D47E6AA.png

Attachments

• 971C8AD4-4D91-411C-8FAA-B97537CAB53C.png
    971C8AD4-4D91-411C-8FAA-B97537CAB53C.png
    657.3 KB · Views: 24
  • BE5DFE58-86C5-49D7-AB80-5DCC4480E6E7.png
    BE5DFE58-86C5-49D7-AB80-5DCC4480E6E7.png
    251.9 KB · Views: 22
Advertisement - register to remove this

Bercimod

Member
Niet heel ingewikkeld lijkt mij, op de foto ziet het er natuurlijk leuk uit, maar werkt het allemaal ook naar behoren? Juiste snelheid aanduiding?

Maar goed, om te beginnen: tellerunit uit zijn behuizing halen en dan de nieuwe, digitale teller, met een plaatje bevestigen, geen idee of dat kan met de bijgeleverde materialen, of dat je zelf een plaatje moet maken.

Aansluiting spreekt ook voor zich + op contact - op min draad. Volgens mij kun je op die teller je eigen km kabel aan sluiten door hem erop te draaien. Toerenteller zit er orgineel niet op, maar je kunt proberen de draad om de Bougie kabel te wikkelen, afhankelijk van de teller kan dat wel eens werken. Benzine aansluiting is lastig omdat dit bij een zip meer een aan/uit switch is (weinig benzine = lampje aan) dus kan zijn dat dat niet werkt.

zip50cc

Member
deze toeren teller moet je aan sluiten en gaat niet op die manier van een krachtveld meten. hij moet op een van de 2 draden van de onsteking als hey goed is.

DramaChase

New Member
deze toeren teller moet je aan sluiten en gaat niet op die manier van een krachtveld meten. hij moet op een van de 2 draden van de onsteking als hey goed is.
Weet je ook waarop je het moet aansluiten ben er momenteel mee bezig het eromheen wikkelen werkt idd niet.

Advertisement - register to remove this