Heeft iemand al eens bij een digitale teller de brandstof aangesloten?

jayvanveen

Member
Ik heb een digitale teller besteld en zie op een youtube video niet hoe je de brandstof teller aansluit, weet iemand op welke kabel dat precies moet of waar ik zo’n video kan bekijken?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een digitale teller besteld en zie op een youtube video niet hoe je de brandstof teller aansluit, weet iemand op welke kabel dat precies moet of waar ik zo’n video kan bekijken?
Nee.
Is wel mogelijk maar dan moet je benzinetank boren en een vlotter monteren van een andere scooter hier een kabel op aansluiten en doortrekken naar je teller.

Naar mijn mening teveel moeite voor zo iets kleins.

Tevens belachelijk dat op de allernieuwste zips nog steeds geen meter zit maar een ouderwets lampje.
 
En dat is geen meter wou je zeggen?
Dat hoor je mij niet zeggen
Alleen als je niet noteert wanneer je getankt hebt is het maar een raadsel wanneer je moet tanken.
Je zult altijd zien dat het lampje begint te branden als het tank station niet in de buurt is
(Als het lampje brand kun je nog wel een dikke 40km rijden) maar ik vind een tankmeter eigenlijk wel een must.
En zeker bij een moderne scooter mag je toch wel verwachten dat dit er op zit
 
Eigenlijk zeg je het wel maar goed als je weet dat je nog 40km kan rijden is toch ruimschoots voldoende
Ja klopt.
Maar geeft mij toch een fijn gevoel als je ziet hoever je ongeveer kan rijden.
Nu is het maar gokken wanneer het lampje gaat branden.
Wat is het voordeel van een lampje ten opzichte van een meter?
 
Een wijzer zegd ook niet alles , in mijn (gewone) Runner zit een heel mooi ( laatste Model) Digitaal Dashbord in , en opeens Pleurt de tankmeter (LED Bar) ook opeens naar beneden en gaat het lampie Branden.
 
Last edited:
Ik wil niemand bijvallen noch in de rug vallen maar blijkbaar is de afwezigheid van een metertje op de Zip, 10 inch wieltjes en de slechte afwerking van de stuurkap, wat ik vaker lees, geen reden om de Zip toch tot 1 van de populairste scooters te promoveren.
Voor de 2-takt kan ik dat enigsins begrijpen maar voor de 4-takt......en dat in 2023 en dat in een land dat geldt als een land waar mensen met de grootste gemiddelde lengte van de wereld wonen???
 
Back
Top