Piaggio zip digitale teller

Rodin0100

New Member
Ik heb laatst een digitale teller ingebouwd in mijn zip, alleen geeft hij niet de juiste snelheid aan. Ik heb het vergeleken met een gps teller op mijn telefoon en hij geeft ten alle tijden ongeveer 10 of meer dan km/h te zacht aan.

Wij denken dat dit komt omdat de instellingen niet goed staan alleen komen wij niet ver bij de instellingen.

Het gaat om deze teller: https://scootersupply.nl/product/digitale-teller-led-piaggio-zip/
1643634522532.png



In deze video (op 12:36) zegt hij bij het instellen van de teller dat je 6610 moet invullen. Dit doen wij alleen gaat die niet automatisch verder bij ons wanneer de code is ingevuld. Zo komen we ook niet verder.

Weet iemand waarom de instellingen niet verder gaan en hoe je dat oplost?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zat er bij jouw meter geen handleiding dan?
In het YT filmpje wordt verteld dat er verschillende versies bestaan.
Wellicht heb jij een andere versie waar de code 6610 niet bestaat en de meter dus ook niet verder gaat.
Anders de zaak even mailen waar je die teller gekocht hebt want je kunt op z'n minst toch verwachten dat er een handleiding bij een nieuw apparaat zit!
 
Bedankt voor het antwoord, ik heb het bedrijf waar ik hem heb besteld een bericht gestuurd hierover. Er zat wel een online handleiding bij maar daar stond niets in over het instellen van dat ding, alleen maar de installatie met kabels ect.
 
Bij Ali krijg je deze teller voor nog geen 16 Euro en dat vanuit Frankrijk aan huis geleverd.
Jij hebt er 50 Euro voor betaald.
Voor 34 Euro verschil mag je van deze zaak toch wel verwachten dat ze je op z'n minst een beschrijving bijleveren hoe je dat ding moet instellen.
Want hoe moet jij weten welke code je moet gebruiken om bijvoorbeeld de wielomtrek of weerstandsbereik van je tanksensor in te stellen?
 
Bij Ali krijg je deze teller voor nog geen 16 Euro en dat vanuit Frankrijk aan huis geleverd.
Jij hebt er 50 Euro voor betaald.
Voor 34 Euro verschil mag je van deze zaak toch wel verwachten dat ze je op z'n minst een beschrijving bijleveren hoe je dat ding moet instellen.
Want hoe moet jij weten welke code je moet gebruiken om bijvoorbeeld de wielomtrek of weerstandsbereik van je tanksensor in te stellen?
Bedankt voor de informatie over ali, hier ga ik sowieso nooit meer iets kopen, ik hoop dat ik gewoon een antwoord van ze krijg, ik kan niet veel anders doen ben ik bang.
 
Ik heb het er maar bij gelaten, ik denk dat ik gewoon de verkeerde versie heb gekregen.
Beetje laat hier maar het is vrij simpel je hebt het aantal hertz vgm 338 ergens staan, vervolgens meet je gps je topsnelheid of welke snelheid dan ook maakt niet uit topsnelheid is makkelijker met vergelijken. Je deelt je echt gemeten gps km/h door het hoogste wat je hebt afgelezen van je teller en het aantal hertz vermenigvuldig je met die factor controleer en herhaal nog een keer als die nog afwijkt en hij loopt perfect gps.
 
Back
Top