This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Digicam Topic

sorry ff omhoogschoppen weer
ik ga dus ook ook een digicam kopen en heb er al een paar
Canon Powershot A200 rond de 225,-
Kodak CX 4200 rond de 180
Fuji Finepix A201 rond de 240
en ik had een Trust gevonden die 710 LCDcam maar die is dus niet zo goed, ik ga dus denk ik voor de Canon, budget is zo'n 275 euro, iemand pic en/of ervaring met die Canon of een van die anderen?
 
he vrienden...Ik heb me powershot a40 camera...maar nu zet ik me foto's via een usb poort op me pc te zetten en dat gaaf echt fukcing traag..! Hoort dit of niet?

zsm een mooie foto van mij!
 
mensen die de sony P51 hebben btje tevreden mee?

Ja, goed toestel voor een beginner. Maakt scherpe foto's, alhoewel het scherpstellen wel wat lang duurt en de flits 's avonds/'s nachts niet goed genoeg is...

Maar desondanks een tip!
 
30sec voor 1 foto?! jeetje..das wel langzaam.

Ik heb hier een PII 266mhz en 96MB staan met USB1. maar dat duurt bij mij echt geen 30sec voor foto. 3-5sec ofzo.
 
Allemaal leuk & aardig dat digitaal fotograferen, maar veel foto's vind je zo mooi dat je die graag wilt laten afdrukken, maar waar kun je dat nou het beste laten doen op internet? Gelet op prijs/kwaliteit verhouding enzo...

Wie?
 
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden, maar hier een fotoreportage:


Testen in de ochtend uren met een brak hoofd...


Links, niet op de foto, was de eerste foto genomen, dit is de straat met flits in mijn Volkskrant wijk.


Brommer in zijn leef(parkeer)omgeving in de box


Foto vanuit het raam, uitzicht naar het zuid-oosten :Y)
 
Last edited:
Die foto's kan je beter in het nutteloze-foto's-topic pleuren.
En die camera is echt een baggerding, tis een hele slechte 1.3 megapixel die de foto's softwarematig oprekt naar de "3.3 megapixel resolutie"
 
idd ja foto's in nutteloze foto's topic triest man zo'n spottersplek, ik ga er gewoon recht voor staan
 
Originally posted by SanderB
Die foto's kan je beter in het nutteloze-foto's-topic pleuren.
En die camera is echt een baggerding, tis een hele slechte 1.3 megapixel die de foto's softwarematig oprekt naar de "3.3 megapixel resolutie"

Ja, ik twijfel al of ik nou wel of niet moet houden.
 
Ik heb zelf een Fuji Finepix 1300, ook een 1.3 megapixel..maar die levert duielijk betere kwaliteit....

Das opzich best een fijne camera.. anderhalf jaar terug gekocht voor 400 gulden, helaas geen zoom, maar zeker mooie kleuren, wattik bij veel andere camera's wel mis...
 
Originally posted by Youssef
Ja, ik twijfel al of ik nou wel of niet moet houden.

Kan je 'm terugbrengen?
DOEN!!!
Er zijn in die prijsklasse echt veeeeeeeeel betere camera's te krijgen.
Dat ding levert gewoon onscherpe, snel bewogen foto's op met een slechte lichtverdeling (gauw flets licht) en vreemde randen om objecten, het ziet er gewoon niet uit. Bovendien vervormt het beeld in de hoeken en is de flits gaar.
Neem dan een echte 1.3 megapixel, en een goede, zoals een Canon, Fuji, Sony, Nikon, etcetera etcetera.
 
joepie

ik heb mn ouders overgehaald om een leuk canon digital ixus v³ te kopen niemand gebruikt um toch behalve ik ik zal wel pics posten over paar dagen als ik um van tpg post binnen krijg