This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Digicam Topic

Ik heb ook zo'n Ixus V2, schitterend apparaatje, en zo heerlijk klein. Mijn pa heeft een A40, ook leuk ding, alleen het formaat he... Ixus V2 stop je zo in je broekzak of wat dan ook, die A40 absoluut niet.

En hij maakt heerlijke fotootjes die A40. Filmpjes maken gaat ook perfect. Volgende week mee op wintersport, even keurige fotootjes schieten

Overigens, de accu van de Ixus V2 is ook perfect. Ik fotografeer ook altijd tijdens uitgaansavonden (althans, vaak ), heb het beeldscherm dan wel uitstaan (richt dmv lichtbundel die uit het toestel komt, overigens ook aan en uit te zetten), maar flits wel en kan tot over de 250 foto's maken... Nog meer misschien wel maar dan is de avond alweer voorbij 8P Accu is ook wel makkelijker dan batterijen, mijn pa loopt eeuwig met batterijen te zeulen (ook al zijn het van die GP-dingen).
 
kodak dc4330 heb hem sinds gister
MAx resolutie is 2160x 1440 ofzo heb pic ff geresized naar 640x480 want was iets van 1,5 mb
 
Last edited:
offtopic

Bruute foto rudy crosser en minibike naast mekaar , zeer wazig


ontopic

Ik hoop met kerst ook een cam te krijgen , heb erbij gezegt dat ik er alleen 1 wilde met optishe zoom , en anders niet omdat ik dat geldverspilling vind

zal waarschijnlijk de nikon coolpix 2000 ofzo worden redelijk betaalbaar en optish
 

Ik heb gisterenavond ook de hele nacht met mn A40 in mn broekzak gelopen en dat ging prima hoor. Dat gezeul met batterijen is ook onzin, want je rukt ze gewoon uit je cam, flikkert ze een nachtje in de lader en ze gaan weer HEEEL veel foto's mee. Heb er gisteren een stuk of 180 gemaakt (met flits en display aan) en de batterijen zijn nog lang niet leeg.
 
Sorry dat ik hem omhoog haal, maar heb een vraagje

Wat is een goede cam in de prijsklasse van 300 euro?
Moet gewoon mooie foto's gemaakt mee kunnen worden.

ps: ik heb er geen verstand van zoals je al merkt
 
Maar ik snap dat niet wat ze zeggen. ik kan wel wat uitkiezen op smaak, maar is het nu wat of niet.

+ Veel foto's kunnen maken op 1 disc
+ Mooie foto's kunnen maken

ik had er een paar gezien:

- Canon Powershot A40
- Fuji A303 Finepix
- Nikon coolpix 2500
- Olympia c220 camedia
- Sony Mvc-Fd75 Fd Mavica

Dit is alleen op uiterlijk gekozen he
 
Originally posted by PowerFreak
Dit is alleen op uiterlijk gekozen he [/B]

:|
A40 is gewoon goed, heb zelf een RIcho caplio rr30, is 3,2 pm, kost nu 349 €.
Maakt erg goede foto`s, je moet gewoon ff kijken wat je nou precies wil.
 
ja ik zit ook voor een cam te kijken...maar die a40, daar kan je neem ik aan gewoon geheuge bij zetten? 24 foto's is nou niet echt veel
 
Originally posted by Tim
ja ik zit ook voor een cam te kijken...maar die a40, daar kan je neem ik aan gewoon geheuge bij zetten? 24 foto's is nou niet echt veel
elke beetje normale cam kan je geheugen bijzetten tim... maar het hangt ervanaf welk geheugen, je hebt namelijk veel verschillende soorten...
 
Originally posted by Tim
ja ik zit ook voor een cam te kijken...maar die a40, daar kan je neem ik aan gewoon geheuge bij zetten? 24 foto's is nou niet echt veel

Dr moet zeker geheugen bij ja, standaard zit er 8MB bij en daar maak je net 15 foto's mee op hoge kwaliteit.
Ik heb een 128MB kaartje, en op de hoogste kwaliteit trek ik daar 200 foto's uit. Zet ik de compressie wat hoger (= zelfde resolutie, alleen kwaliteit ietsjes minder), dan kom ik op het dubbele uit.
Meer dan genoeg, bij mn weekje naar Benidorm heb ik +- 200 foto's en nog wat filmpjes gemaakt, en had nog zat ruimte over (had een 128MB + 64MB kaartje mee). Deze vakantie kan dat iets lastiger worden omdat ik 2 weken ga
 
hmm ja ik zie het...Die a40 lijkt me wel wat, maar ik haat batterijen :| ff kieken voor iets met oplaadbare zooi