Digicam Topic

Originally posted by R@zzle
Check handleiding of klooi even met de instellingen?

Hoe bevalt de cybershot jóu trouwens? Ik heb 'm dus weg gedaan omdat 'ie me nooit snel genoeg foto's maakte, vaak mislukte de helft dan ook nog een keer. Ook de foto's in het donker waren om van te huilen.

Ik heb dat ding ook, en het duurt idd lang voordat de foto's gemaakt zijn.
Alleen van mislukte foto's heb ik geen last, net als overbelichting wat ik (bijna) nooit heb.
In het donker zijn de foto's best goed vind ik zelf, in discotheken enzo doet hij het ook nog netjes.
 
Mja bij mij dus wel, en niet zo zuinig ook..

Hier even een v.b. pic die ik op O-wijk heb genomen...


dsc01755.jpg


Dit heb ik trouwens niet altijd, maar meestal aleen buiten... en het is ook niet dat ik t egende zon in fotografeer, zo achterlijk ben ik nou ook weer niet :P
 
Ik heb ook iets soortgelijks met mijn oude Canon Powershot A40 als ik inzoom, mijn camera is gewoon defect. Heb 'm een paar keer behoorlijk hard laten stuiteren :P
Ik hoor de sluiter ook niet meer dicht gaan bij het maken van een foto.
Post eens een foto in het donker met flits, het liefst met een lamp op de achtergrond. Bij mij werd het licht van de lamp dan meestal rood en vrij korrelig.
 
Originally posted by Lars#Dragster
Mja bij mij dus wel, en niet zo zuinig ook..

Hier even een v.b. pic die ik op O-wijk heb genomen...


http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/dsc01755.jpg

Dit heb ik trouwens niet altijd, maar meestal aleen buiten... en het is ook niet dat ik t egende zon in fotografeer, zo achterlijk ben ik nou ook weer niet :P

Ok ik zie het al... Je camera staat op manual, met een te lange sluitertijd, en de witbalans staat op Tungsten (kunstlicht)
Daardoor is alles overbelicht.
Zet 'm voor de grap weer eens op de automaat.
 
Originally posted by SanderB
Ok ik zie het al... Je camera staat op manual, met een te lange sluitertijd, en de witbalans staat op Tungsten (kunstlicht)
Daardoor is alles overbelicht.
Zet 'm voor de grap weer eens op de automaat.

Euuuuh Hoe? :$

uit dat boekje word ik ook niet veel wijzer..
 
Ik heb de canon a60 nu al een tijdje maar nu is mij gevraagd of ik van de muziekvereniging van mijn ouders een statiefoto wou maken.
Dit zal gebeuren in een bos.
Kan iemand mij vertellen wat de instellingen ongeveer moet zijn?
Ik kom daar niet echt uit :rolleyes:
 
ik heb een minolta dimage s414 gekocht. Bevalt erg goed en maakt leuke foto's :) Ben er nog niet achter hoe alles werkt maar dat komt nog wel.
 
Originally posted by Arnie
Ik heb de canon a60 nu al een tijdje maar nu is mij gevraagd of ik van de muziekvereniging van mijn ouders een statiefoto wou maken.
Dit zal gebeuren in een bos.
Kan iemand mij vertellen wat de instellingen ongeveer moet zijn?
Ik kom daar niet echt uit :rolleyes:
Wat willen ze met die foto gaan doen? Met die 2mp kom je niet veel verder dan een 10x15 printje, misschien een 13x18.

En tja, lijkt me niet moeilijk heh. Stel ze op zodat ze allemaal in t beeld staan, camera op de P-stand (liefst op statief) en afdrukken maar
 
Het is bedoeld voor een visite kaartje.
Die zijn meetal 10x15 dus.
Maar alleen op de P-stand zetten verder hoef ik dus niets in te stellen?
Tnx Wout :)
 
Als iemand een goedkope digicam zoekt die f*cking mooie pics maakt zou ik op zoek gaan naar een FujiFilm F410z (F420). Een stuk goedkoper dan de IXUS serie, maar maakt naar mijn idee mooiere foto's.

De pics in mn project page zijn allemaal met deze cam geschoten. (Wel juiste instellingen vereist)
 
Mijn nieuwe aanwinst in m'n digicam park (3e):
HP Photosmart c945
5.3 megapixels
Alles instelbaar van sluitertijd tot weet ik niet wat
8x optische zoom (totaal: 56x zoom incl. digitale zoom)

945.jpg
 
Hey , ik ben van plan deze camera te gaan kopen.
Iemand ervaring met deze camera of iets te melden?
fujifilm-2600z-ruilen-voor-ps2-371442-1.jpg


Prijsindicatie KIESKEURIG € 420
Resolutie max. 1600 x 1200
Beeldpunten 2,11 megapixel
Lens 38 - 114 mm
Optische zoom 3 x
Digitale zoom 2 x
Scherpstelling automatisch
Zoeker optisch, LCD
LCD-scherm 1,8 inch
Geheugen (standaard) 16 MB
Opslagmedium SmartMedia
Interface USB
Gewicht 260 gram
Afmetingen (H x B x D) 99 x 66 x 53 mm


Introductie model 2001

Hier nog een review over de camera

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Fujifilm Finepix 2600.htm
 
Back
Top