Digicam Topic

Ik heb ook een nieuwe gekocht.
Een sony, was in de aanbieding voor 280 euro. Meteen een 256 MB geheugenkaartje erbij, tasje en exta batterijen. Ik ben prepared voor de vakantie :D
 
Ik heb een olympus 5060 wz. foto's zien er goed uit. Goeie lens en veel instelmogelijkheden externe flitsermogelijkheid enz. Prosumer camera's zijn al een een stuk leuker dan consumer camera's, en zo veel meer betaal je niet.

grappig om te zien dat iedereen het aantal megapixels noemt. Ik hecht meer waarde aan een goede lens en instemogelijkheden, externe flitseraansluiting enz.... Megapixels klinkt leuk, maar zijn de waardes ook effectief....
 
Timmetje103 said:
Type Digitale Camera Merk Sony W12
Kost ong 350 euro (prima aanrader XSH - Tim)

Sensorresolutie 5.0 Megapixels
Optischer Zoom 3x
Digital Zoom 6x
Gewicht 189 g
Cameratype Compact Zoeker Type Dakprisma op Oogniveau
LCD-Displaygrootte 2.5''
Geheugen type Geheugen Stick,
Geheugen Stick Pro
Opslagcapaciteit 32 MB
Type flits Ingebouwd
Type optische sensor Super CCD HAD
Lensopening F/2.8-5.2
Min. focusafstand 7.9 mm Max. focusafstand 23.7 mm
Sluiter tijd 1/8-1/2000 s
Video ingang Met video capture
Video capture protocol MPEG-VX
Lichtgevoeligheid ISO 100, ISO 200, ISO 400
Video Resolutie 320x240
Beeld Formaat JPEG
Batterij AA/LR6 x 4
Focus bijstelling Automatische Focus
Rode-Ogen-Correctie Met Rode Ogen Reductie
Service & Ondersteuning 2 jaar garantie
Bouwjaar 2004 Breedte 9.1 cm
Diepte 3.6 cm Hoogte 6.0 cm

E075B4DBB860B2C8C1256EAC005CE883.jpg


totaal 9,2

Kwaliteit foto 9
Mogelijkheden 9,3
Gebruiksgemak 9,4
Vormgeving 9,4
Duurzaamheid 9,1

komen die cijfers van een site voor slechtzienden :X

Ik zag laatst al op een reclame bord ''don't think just shoot'' HEt is een camera die jein je zak steekt en waaarmee je foto's maakt door op de knop te drukken. Maar de kwaliteit van de foto's een 9?!?!? wat voor cijfer krijgen de g serie van cannon, nikkon coolpix 5000, 5060 wz en 8080 wz van olypmpus, digitale spiegelreflex enz dan wel niet?
 
En ik ben van plan de Canon digital IXUS 500 te kopen heeft iemand hier ervaringen mee? Ik heb lang gezocht en vergeleken maar is er misschien een ander toestel wat net zo goed is of misschien beter in de zelfde prijsklasse?
 
Zo beste schop. Leuk om te zien wat 1,5 jaar met de prijzen van bv die sony hierboven doet:P

Gister btw een nikon coolpix 7600 (7.1 mp) gekauft, eerste indruk is zeer goed:W
 
Ik heb dus gisteren de Sony T-9 gekocht. Hij was best prijzig maar goed voor dat geld heb ik ook echt wat. Ben er dan ook zeeer maar dan ook zeer tevreden mee... Echt super compact en de kwaliteit van de foto's is ook echt uitstekend.

Sony-T9.jpg
 
Last edited:
deze paar maandjes, statiefje, fuji koffertje erbij, 2x 1gb xd geheugen en een telelensje, maar zoek een groothoek :)

foto's die eruit komen rollen ben ik erg tevreden over, hooguit nog een keer een andere camera die kan zoomen tijdens het filmen :P (640x480@30fps)
4mp

[ir]http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms5100/images/allroundview.jpg[/ir]
 
Back
Top